تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821366603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام روزهای سال باید روز نکوداشت اصفهان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان محمدرضایی با مهر مطرح کرد:
تمام روزهای سال باید روز نکوداشت اصفهان باشد
اصفهان - خبرگزاری مهر: رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان گفت : همه مردم و تمام مسئولان نسبت به اصفهان باید احساس دین کنند و خود را مدیون و بدهکار به این شهر بدانند، اگر این روحیه در ما ایجاد شد و تمام روز سال را روز نکوداشت اصفهان دانستیم میتوانیم به اصفهان کمک کنیم.



حسین محمدرضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در این راستا افزود: از اینکه تعدادی از مردم اول آذر ماه و تعدادی سوم اردیبهشت ماه را روز نکوداشت اصفهان بدانند اشتباه است با تفرقه و پراکندگی کاری از پیش نخواهیم برد بنابراین تمام روزهای سال باید به فکر اصفهان بود و برای ترقی و ارتقای این شهر به یک شهر نمونه در جهان از تمام جهات اندیشید و به این شهر کمک کرد. عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان در مورد روز نکوداشت اصفهان که در سوم اردیبهشت به مناسبت تولد مرحوم علامه شیخ بهایی نام گذاری شده است، گفت: ای کاش فکر و اندیشه و اقداماتی که مرحوم شیخ بهایی برای اصفهان داشت پیگیری و نکوداشت می شد، نه آنکه پا به روی اقدامات آن دانشمند مرحوم گذاشته و شهر آباد شده و رویاهای او را نابود کنیم. محمدرضایی تصریح کرد: بزرگترین معضل و مشکل اصفهان خشکی زاینده رود و آلودگی هواست و سهم عمده این آلودگی ها قسمتی از آن بدلیل بی آبی ایجاد شده و قسمتی دیگر، استفاده از آب زاینده زود توسط صنایع و آلوده کردن هوای اصفهان توسط آنهایی که هم آب را مصرف و هم آلودگی تولید می کنند، است. وی افزود: در حال حاضر بزرگترین مشکل اصفهان خشک بودن زاینده رود و آلودگی هوا است بنابراین تمام نیرو و قوای مسئولان با کمک مردم باید برای رفع این دو مشکل صرف شود نه اینکه این وقت پر ارزش را برای کار بی ارزش صرف کنیم. رئیس انجمن حمایت از کشاورزان اصفهان گفت:  مشکل اصلی زاینده رود زیرپا گذاشتن طومار منسوب به مرحوم شیخ بهایی بود که با نادیده گرفتن آن حق آبه حق آبداران زاینده رود مانند کشاورزان و محیط زیست و تالاب بین المللی گاوخونی از بین رفته است، اگر به حق آبه ها احترام گذاشته بودند و قانون توزیع عادلانه آب اجرا می شود و این دو مورد زیر پا گذاشته نمی شد حال و روز زاینده رود چنین نبود و کشاورزان شرق و غرب اصفهان ورشکسته و درمانده نبودند. عضو کمیته بررسی مشکلات زاینده رود گفت: برداشت های پی در پی آب از سفره های زیر زمینی بدون جایگزینی و تزریق آب در سفره های زیر زمینی فرونشست زمین را در اصفهان در پی دارد و با فرونشست زمین تخریب آثار باستانی اصفهان حتمی است بنابراین اگر به فکر زاینده رود و بهره برداران آن نیستید به فکر آثار باستانی و بناهای تاریخی این شهر باشید که جهان اصفهان را با این آثار می شناسند و در واقع ایران را به اصفهانش می شناسند.
 


۱۳۹۳/۲/۳ - ۱۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن