تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813249877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف محموله توت فرنگی با طعم تریاک در یزد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کشف محموله توت فرنگی با طعم تریاک در یزد یزد - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک محموله توت فرنگی و 39کیلوگرم تریاک و حشیش در دو عملیات دیگر خبر داد .


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈمحمد حسین ستوده نیاˈ در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی شهرستان مهریز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه خودرو کامیونت ایسوزو، حامل بار توت فرنگی که از یکی از شهرهای جنوبی کشور عازم پایتخت بود مشکوک شدند و پس از انجام بازرسی موفق به کشف 30 کیلوگرم تریاک شدند .
وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد نیز در راستای مبارزه باسودگران مرگ، در بازرسی از یکدستگاه خودرو سواری هیوندا سانتافه، 15 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد در پایان با اعلام این مطلب که ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی مهریزدر عملیاتی دیگر و در بازرسی از یکدستگاه پراید توانستند مقدار 24 کیلو گرم حشیش را کشف و ضبط کنند افزود: در این سه عملیات انجام شده تعداد سه دستگاه خودرو توقیف و تعداد چهار نفر متهم دستگیر و برای گذراندن سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند .
چند روز قبل نیز 298حشیش از یک دستگاه خودرو کامیون با بار خیار سبز که از سمت کرمان عازم تهران بود در یزد کشف شد .ک1
7536/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن