تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817024347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احساس آرامش در غارعليصدر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۸:۴۹ق.ظ)
بازديدکنندگان مي‌گويند: احساس آرامش در غارعليصدر گروه استان ها: همدان
به گزارش خبرنگار موج از همدان،نوروز امسال متفاوت از سال‌هاي گذشته بود به طوري كه آمار نشان مي‌دهد هجوم گردشگران و مسافران بسياري را در استان همدان شاهد بوديم وجود پتانسيل‌هاي بالقوه در اين استان فرهنگي بخصوص غار پرجاذبه عليصدر كه در شمال شهرستان كبودرآهنگ و 65 كيلومتري شهر همدان قرار گرفته ساليانه گردشگران بسياري را به خود جذب مي‌كنند.
غار پرجاذبه عليصدر بزرگترين پتانسيل موجود براي جذب سرمايه‌گذار است چرا كه در طول سال و بخصوص در فصول گردشگري وجود اين غار باعث گرديده نه تنها از داخل كشور بلكه از خارج از كشور نيز گردشگران بسياري براي بازديد از اين غار به استان همدان سفر كنند. اولين جاذبه‌اي كه نظر هر گردشگر وارد به استان همدان را به خود جلب مي‌كند غار عليصدر است و همين مسئله باعث گرديده پتانسيل‌هاي بالقوه‌اي براي سرمايه‌گذاري در استان همدان به وجود آيد و در صورتي كه مقدمات جدي در رابطه با امر سرمايه‌گذاري از سوي دستگاه‌هاي مربوطه براي سرمايه‌گذاران فراهم گردد زيرساخت لازم براي امر سرمايه‌گذاري در محدوده غار عليصدر و شهرهاي همجوار آن براي سرمايه‌گذاري آماده مي‌باشد كه مي‌تواند بزرگترين شانس براي كساني باشد كه سرمايه‌هاي پراكنده‌شان را به امر معطوف مي‌دارند.
دومين پتانسيل گردشگري استان همدان شهر توريستي و گردشگري لالجين است كه در 15 كيلومتري شهر همدان و حدفاصل غار عليصدر و شهر همدان قرار گرفته و ساليانه نظر بسياري گردشگران و مسافران را در ايام سال بخصوص در ايام نوروز و فصل تابستان به خود معطوف مي‌دارد. وجود اين شهر پرجاذبه كه صنايع دستي سفال در اقصي نقاط آن به نمايش درمي‌آيد و وجود غار پرجاذبه عليصدر در حدفاصل 50 كيلومتري اين شهر پرآوازه مي‌تواند برآوردي باشد تا سرمايه‌گذاران بسياري در حدفاصل اين دو منطقه به سرمايه‌گذاري همت كنند تا شهر لالجين و غار عليصدر را به هم پيوند دهند. وجود بيابان‌ها و كشتزارهاي فراوان بين اين دو مركز توريستي و گردشگري فاصله انداخته كه در صورت سرمايه‌گذاري مطمئن از سوي سرمايه‌گذاران استان و خارج از استان در حدفاصل اين دو منطقه هم بيابان‌زدايي مي‌شود و هم اين دو مركز به هم نزديك خواهند شد و جذب توريست به صورت ساليانه انجام خواهد گرفت و مسافران و مشتاقان غار عليصدر كه اين غار را براي بازديد انتخاب مي‌كنند مجاب مي‌شوند كه به شهر لالجين نيز سري بزنند و كساني كه لالجين را ابتدا براي بازديد انتخاب مي‌كنند اين فاصله كوتاه را نيز براي بازديد از غار عليصدر طي خواهند کرد كه اميد است با همت مضاعف مسئولين استان همدان اين امر صورت گيرد تا سرمايه‌گذاران بسياري كه مشتاق سرمايه‌گذاري در استان همدان هستند با وجود زيرساخت‌هاي لازم به سرمايه‌گذاري در اين خطه همت گمارند.
در همين رابطه خبرنگار ما نيز با بازديدکنندگان غار عليصدر در ايام گذشته گفتگويي انجام داده که در زير مي‌خوانيد.
رجب علي صالحي 68 ساله از استان مازندران گفت: براي اولين بار است كه از غار عليصدر ديدن مي‌كنم كه شگفتي خود و خانواده‌ام را در پي داشت واقعا زيباست و قابل تحسين، اميدوارم مسئولين استان همدان از اين موهبت خدادادي استاده مطلوب را ببرند.
وي در ادامه اظهار داشت: مسيرها اگر كوتاه‌تر شوند بهتر است چون مسافران و بازديدكنندگان خسته مي‌شوند.
وي محيط بيروني غار را بسيار زيبا توصيف كرد و متذكر شد: مسير پاركينگ تا غار بسيار طولاني است كه اگر تمهيداتي انديشيده شود كه در طول مسير مسافران بتوانند از امكانات ديگر استفاده كنند طي طريق آسانتر و بهتر خواهد شد.
سيد مجيد موسوي 29 ساله از اهواز نيز گفت: اولين بار است كه به اتفاق خانواده‌ام از اين غار شگفت‌انگيز ديدن مي‌كنيم فضاي غار بسيار خوب است كه اگر مسيرهاي پياده‌روي را برقي كنند طول مسير كوتاه‌تر و فرصت براي بازديد از خود غار بيشتر خواهد شد.
وي رفتار كاركنان غار را بسيار مودبانه دانست و اظهار داشت: فضاي بيروني غار بسيار خوب است و بازديدكنندگان پس از طي مسافت طولاني در اين مجموعه احساس آرامش مي‌كنند.
عليرضا نظري كه از شهريار كرج به همدان آمده پس از بازديد از غار عليصدر گفت: پنجمين بار است كه از اين غار ديدن مي‌كنم و هر بار برايم جالب‌تر مي‌شود و تازگي دارد احساس مي‌كنم فضاي داخل و خارج غار تغيير محسوس كرده است.
وي با اظهار رضايت از تكريم كاركنان غار عليصدر ادامه داد: به لطف كاركنان غار هيچ مشكلي نداريم و در اين مكان احساس آرامش مي‌كنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن