تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820777852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوج بازديدها از غار عليصدر در تعطيلات نوروزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۸:۳۶ق.ظ)
مدير داخلي غار عليصدر: اوج بازديدها از غار عليصدر در تعطيلات نوروزي مدير داخلي غار عليصدر گفت: در طول سال غار عليصدر شاهد بازديدكنندگان بسياري است اما در طول تعطيلات نوروز و تابستان اين بازديدها به اوج خود مي‌رسد به طوري كه گاه شاهد صف‌هاي طولاني براي خريد بليط غار به وجود مي‌آيد.
به گزارش خبرنگار موج از همدان، كريم ملكي در گفتگو با خبرنگار ما با بيان اينكه غار پرجاذبه عليصدر داراي ظرفيت‌هاي بسياري است افزود: ضمن اينكه بايد از ظرفيت‌هاي موجود استفاده بهينه شود بايد از پتانسيل‌هاي بالقوه اين منطقه براي جذب سرمايه‌گذار استفاده گردد.
وي در ادامه اظهار داشت: غار عليصدر به تنهايي قطب گردشگري استان همدان است به طوري که ساليانه هزاران گردشگر را از اطراف و اكناف دنيا به اين منطقه مي‌كشاند.
مدير غار عليصدر ادامه داد: زماني كه گردشگران و مسافران پس از روزها و ساعت‌ها وارد مجموعه مي‌شوند رنج و خستگي راه را فراموش مي‌كنند چرا كه تمام امكانات رفاهي و گردشگري براي آنها در مجموعه فراهم است.
ملكي با بيان اينكه توسعه ثروت و اقتصاد استان همدان با جذب گردشگران و سرمايه‌گذاران فراهم مي‌شود اذعان داشت: اگر از سوي مسئولين استان اقداماتي صورت پذيرد كه سرمايه‌گذاران خارج از استان به سرمايه‌گذاري در جهت ساخت شهرك توريستي عليصدر مجاب شوند و زيرساخت‌هاي موجود در امر سرمايه‌گذاري كه در حال حاضر براي اين امر فراهم گرديده مورد ارزيابي قرار گيرد مي‌توان اميدوار بود در آينده‌اي نه چندان دور شاهد تحولي عظيم در منطقه باشيم.
وي در ادامه اظهار داشت: اقداماتي بايد صورت پذيرد تا بازديدكنندگان از غار عليصدر به سمت و سوي ديگر مراكز گردشگري استان جذب شوند و كساني كه از جاذبه‌هاي ديگر استان بازديد مي‌كنند به بازديد از غار عليصدر مجاب گردند و اين زنجيره همچنان تا پايان سفرهاي گردشگران ادامه يابد.
ملكي لازمه انجام اين مهم را اصلاح و دو بانده كردن جاده عليصدر به همدان عنوان نمود و ابراز داشت: يكي از مهمترين زيرساخت‌ها براي جذب سرمايه‌گذاران و گردشگران احداث و دوبانده كردن جاده عليصدر به همدان است تا مسافران و گردشگران با امنيت بيشتري از غار عليصدر ديدن كنند و سرمايه‌گذاران نيز با خيالي آسوده از بازگشت سرمايه‌اي كه به كار مي‌گيرند مطمئن گردند.
وي با بيان اينكه مراكز تفريحي و جاذبه‌هاي گردشگري بسياري در استان همدان وجود دارد خاطرنشان كرد: متاسفانه اين مراكز به دليل عدم اطلاع‌رساني و تبليغات در حاشيه مانده‌اند كه مي‌توان با اطلاع‌رساني به موقع و تبليغات موثر از اين پتانسيل‌ها استفاده نمود.
مدير غار عليصدر بيان داشت: توجه جدي به بخش گردشگري در جهت جذب سرمايه‌گذاران نيز تاثير به سزايي در توسعه استان خواهد داشت تا هر ساله شاهد حضور بيشتري از مسافران و گردشگران در استان باشيم كه آماده سازي زيرساخت‌ها و برنامه‌هاي مدون و كلان را مي‌توان نام برد.
وي يكي از اهداف شركت سياحتي عليصدر را جذب سرمايه‌گذاران بومي عنوان نمود و گفت: با تغييراتي كه در مديريت شركت به وجود آمده مي‌توان اميدوار بود كه با جذب سرمايه‌گذاران بومي شاهد احداث شهرك توريستي عليصدر باشيم.
ملكي طرح جامع و كارهاي پژوهشي و كارشناسي‌هاي انجام شده را از ديگر اقدامات اين شركت عنوان نمود و افزود: سرمايه‌گذاران مي‌توانند جهت آشنايي با مجموعه و چگونگي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف با دفتر مديريت شركت سياحتي عليصدر واقع در شهر همدان اول بلوار خواجه رشيد روبروي اداره كار و تعاون شهرستان همدان مراجعه نمايند.
وي استقبال مردم و مسافران براي بازديد از غار عليصدر را در ايام نوروز بسيار خوب ارزيابي نمود و متذكر شد: تا پايان تعطيلات نوروزي همكاران و عوامل غار عليصدر به گردشگران و مسافران خدمات مطلوبي را ارائه داده و گاه تا پاسي از شب در جهت رضايت بازديدكنندگان تلاش نموده‌اند.
ملكي در بخش ديگري از سخنانش گفت: مجتمع سياحتي عليصدر در طول سال آماده پذيرايي از هم استاني‌ها و ميهمانان خواهد بود و به هم استاني‌ها توصيه مي‌شود كه در نيمه دوم سال اقدام به بازديد از غار نمايند چرا كه در نيمه اول بازديدكنندگان بسياري از داخل و خارج كشور براي بازديد از غار به همدان سفر مي‌كنند و نيمه دوم سال غار عليصدر خلوت و آماده پذيرايي از بازديدكنندگان استاني خواهد بود تا هم‌استاني‌هاي عزيز بهتر و بيشتر از بازديد از اين مجموعه لذت ببرند و با زيبايي‌هاي غار بيشتر آشنا شوند ضمن اينكه به بازديدكنندگان در نيمه دوم سال تخفيف ويژه‌اي داده خواهد شد و از هدايا و مزاياي ويژه‌اي برخوردار مي‌شوند.
وي در ادامه افزود: وجود غار عليصدر باعث اشتغال 100 درصدي اهالي روستاي عليصدر گرديده و بيش از يك هزار فرصت شغلي ايجاد گرديده است همچنين 250 نفر به طور مستقيم و بيش از 100 نفر به غير از اهالي روستا و از شهرها و روستاهاي منطقه در مجموعه غار شاغل گرديده‌اند.
مدير غار عليصدر با بيان اينكه توسعه گردشگري توسعه اقتصادي را نيز به دنبال خواهد داشت اضافه كرد: با تقويت مجموعه سياحتي عليصدر مي‌توان منطقه‌ را به سوي عمران و توسعه سوق داد.
وي در ادامه اظهار داشت: سال‌هاي قبل به دليل تراكم جمعيت بازديدكنندگان از نيمي از مسير غار بازديد مي‌كردند كه با تدبير مديريت جديد و تقويت و افزايش نيرو همچنين ايجاد امكانات بيشتر بازديدكنندگان تمام مسيرها را مورد بازديد قرار مي‌دهند.
ملكي در پايان به امكانات ايجاد شده در مجموعه غار عليصدر اشاره كرد و گفت: پاركينگ عمومي، پاركينگ اختصاصي، شهر بازي، سوئيت‌هاي اقامتي، هتل ايرانگردي و جهانگردي، هتل، رستوران، بوفه، بازارچه فروش صنايع دستي، نمايشگاه و فضاي سبز براي رفاه مسافران و بازديدكنندگان آماده گرديده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن