تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820870839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری آئین تجلیل از فعالان عرصه سلامت در غرب پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: به مناسبت هفته سلامت صورت می‌گیرد؛
برگزاری آئین تجلیل از فعالان عرصه سلامت در غرب پایتخت
سیدعلیرضا حسینی، شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به برگزاری دومین همایش هنر و سلامت در هفته سلامت گفت: در این همایش از فعالان عرصه سلامت تجلیل می‌شود.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سیدعلیرضا حسینی، شهردار منطقه 9 تهران اظهار داشت: دومین همایش هنر و سلامت با مشارکت مدیریت فرهنگی و هنری منطقه در هفته سلامت برگزار می‌شود و نهادهای فعال در حوزه سلامت نیز در این برنامه همکاری دارند.

وی افزود: ویژه برنامه‌های هفته سلامت با شعار یک عمر سلامتی با خود مراقبتی در سطح منطقه در حال برگزاری است و شهروندان نیز می‌توانند از خدمات غرفه‌های مختلف دهکده سلامت در بوستان کوکب بهره‌مند شوند.

حسینی ادامه داد: در این هفته بیش از 30 عنوان برنامه سلامت محور در نظر گرفته شده که برگزاری همایش هنر و سلامت نیز از مهمترین برنامه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: دومین همایش هنر و سلامت با حضور پزشکا ، پرستاران و فعالان عرصه سلامت با محوریت هنر در خدمت سلامت جسم و روان، سلامت شهری و ارتقا سبک زندگی برگزار می‌شود.

به گفته وی دومین همایش هنر و سلامت روز چهارشنبه سوم اردیبهشت(فردا) ساعت 15 در سالن همایش مرکز آموزشهای اجتماعی شهید حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن