تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814783190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ رسمی کاخ سفید به درخواست مردم برای اخراج جاستین بیبر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
پاسخ رسمی کاخ سفید به درخواست مردم برای اخراج جاستین بیبر چندی قبل بود که مردم امریکا با جمع آوری بیش از 100هزار امضا خواستار اخراج "جاستین بیبر" از امریکا و باطل شدن کارت سبز او شده بودند و حالا پس از مدتی مقامات کاخ سفید نسبت به این اقدام واکنش نشان داده و بیانیه ای رسمی منتشر کرده است.

پاسخ رسمی کاخ سفید به درخواست مردم در خصوص اخراج  جاستین بیبر  "جاستین بیبر" خواننده 20 ساله کانادایی این روزها باعث دردسر مقامات کاخ سفید شده است. چندی قبل بود که مردم امریکا با جمع آوری بیش از 100هزار امضا خواستار اخراج "جاستین بیبر" از امریکا و باطل شدن کارت سبز او شده بودند و حالا پس از مدتی مقامات کاخ سفید نسبت به این اقدام واکنش نشان داده و بیانیه ای رسمی منتشر کرده است.
 آیا جاستین بیبر از آمریکا اخراج میشود؟+ عکس
  در این بیانیه مقامات امریکایی ضمن تشکر از مردم کشورشان که اینقدر نسبت به فرهنگ جامعه حساس بوده و واکنش نشان داده تشکر کرده اما بیان کرده اند که درحال حاضر نمی توانند جاستین را اخراج نمایند.
 جاستین بیبر بازداشت شد
آنها بیان کردند که درحال حاضر نمی توانند افرادی که کارت سبز دارند را اخراج کنند چرا که بیش از 11 میلیون کارگر را باید اخراج کنند. آنها اعلام کردند که این کار نه تنها از نظر اخلاقی درست نیست بلکه از نظر اقتصادی نیز آسیب های زیادی به ما وارد می کند.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا جاستین نوع رفتار هایش را اصلاح می کند و یا اینکه مردم امریکا باردیگر خواهان اخراج او می شوند. 

تقلید جاستین بیبر از جیمز دین
آفتاب

سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن