تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار بوکان: تکریم خانواده شهدا وظیفه آحاد جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار بوکان: تکریم خانواده شهدا وظیفه آحاد جامعه است بوکان، مهاباد - ایرنا - فرماندار بوکان با اشاره به جایگاه خانواده های معظم شهدا در جامعه اسلامی گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا وظیفه تکتک آحاد جامعه است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز سه شنبه به مناسبت هفته زن در دیدار با دو خانواده شهید این شهرستان اظهار کرد: شهدا تربیت یافتگان دامان پدران و مادرانی هستند که برای اعتلای نظام و احیای دین اسلام، عزیزان خود را فدا کردند.
وی با تاکید بر تلاش همه مسوولان برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب و شهدا گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و تکریم آنان از جمله وظایف مردم و مسوولان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
عباسی ادامه داد: خانواده معظم شهدا همیشه و در همه حال مورد عزت و احترام همه مردم هستند چرا که میهن اسلامی ما پیشرفت و سربلندی خود را مدیون خون پاک شهدا می داند.
فرماندار بوکان ادامه داد: شهدا درس ایثار، شجاعت، صبر و مقاومت را به ما آموختند و ما نیز باید همواره در راه شهدا حرکت کنیم و آنان را به عنوان الگوهایی ارزشمند مورد توجه قرار دهیم.
در ادامه این دیدار با اهدای هدایایی از این دو خانواده شهید قدردانی شد.
شهیدان خلیلی و معروفی اقدم در سال های 64 و66 در درگیری با نیروهای ضد انقلاب در روستاهای حسین آباد و نوبار از توابع این شهرستان به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
7510/584/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن