تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814825693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از هیوندای سوناتا 2015 /تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:سافتستان:

سرانجام نسل جدید یکی از محبوب‌‌ترین خودروهای بازار رونمایی شد. به وضوح معلوم است که نسخه ۲۰۱۵ بر عکس نمونه قبلی باوقارتر و سنگین‌تر شده است. باید دید آقا از نظر قیمتی نیز چنین پیشرفتی کرده یا خیر؟ نسل جدید سوناتا از شرکت هیوندای نتیجه حرکت جسورانه ای بود که دست آخر به بار نشست. با تکیه بر طراحی کاربردی نیروی پیشرانه مناسب و کیفیت بالا ، سوناتا یکی از کلیدهای موفقیت و محبوبیت برند هیوندا در سرتاسر جهان شد. و حالا هیوندا با عرضه مدل ۲۰۱۵ سوناتای خود با طراحی کاملا جدید و به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز قصد دارد بار دیگر محبوبیت این خودرو را افزایش دهد.

سوناتای ۲۰۱۵ ظاهری کلاسیک تر و با وقارتر نسبت به مدل های ۲۰۱۱ – ۲۰۱۴ این خودرو دارد. این طراحی جدید مدیون به کارگیری زبان طراحی Fluidic sculpture است که در طراحی هیوندا جنسیس ۲۰۱۵ نیز از آن استفاده شده است. مدل ۲۰۱۵ کمی عریض تر و درزاتر از مدل قبلی است و به نسبت فضای داخلی بیشتری دارد. تغییرات ایجاد شده جزئی هستند اما مجموع همین جزئیات باعث شده تا محصول نهایی متفاوت جلوه کند. اسپ,یلر جدید عقب با طرح کروم ، خروجی اگزوز دوبل و LEDهای استاندارد در طول روز از دسته این تغییرات هستند.

طراحی داخلی اتاق مدل جدید نیز کمی رسمی تر شده کلیدهای کنترلی داشبورد در مدل جدید در دسته های افقی و با کمی زاویه نسبت به راننده طراحی شده اند. طراحی کلیدهای داشبورد تا حدودی شبیه مدل اوپتیما شرکت کیا شده است فرمان نیز در مدل جدید طراحی اسپرت دارد. تغییرات جزئی در مورد مشخصات تئوری سیستم پیشران سوناتا نسبت به مدل های قبل صورت گرفته اما هیوندا ادعا می کند که خودرو پاسخگویی بهتری نسبت به رفتار راننده خواهد داشت. مدل پایه سوناتا ۲۰۱۵ موتوری ۴٫ ۲ لیتری ۴ سیلندری با ۱۸۵ اسب بخار نیرو دارد و مدل ۲T این خودرو موتور توربو شارژ با توربین کوچکتر که ۲۴۵ اسب بخار نیرو تولید می کند دارد. در هر ۲ حالت خودرو مجهز به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با کنترل دستی شیفت سونیک با انتقال نیرو به چرخ های جلو است.

در مدل جدید طراحان تمرکز زیادی به روی کم کردن صدای داخل کابین داشته اند. طبق اظهارات هیوندا مواد عایق صدای بیشتری در فایر وال و زیر درپوش موتور و زیر کف خودرو قرار داده اند تا جای ممکن از صدای داخل کابین کم کنند.

بسیاری از تکنولوژی های جدید موجود بر روی هیوندا جنسین جدید بر روی سوناتا ۲۰۱۵ نیز وجود دارد. سیستم هشدار ترافیک پشت خودرو ، هشدار خروج از لاین ، کروز کنترل فعال . هشدار وجود خودرو در نقاط کور راننده بر روی آینه های جانبی از جمله آنها است. سوناتا جدید ۷ ایربگ را برای سرنشینان در نظر گرفته که یکی از آنها برای زانوی راننده است. سوناتا در مدل های اخیر موفق شده نشان ۵ ستاره را از موسسه امنیت خودروی llHs کسب کند . قابلیت جدیدی که به سوناتا اضافه شده باز شدن خودکار درب صندوق عقب خودرو است. به این صورت که اگر سوئیچ خودرو همراه داشته باشید و برای ۳ ثانیه در پشت خودرو کنار در قرار بگیرید. صندوق عقب به صورت خودکار باز می شود.

سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی سوناتا ۲۰۱۵ نیز به روز شده است. و در حال حاضر شامل دستورات صوتی از طریق بلوتوث ، ارتباط ماهواره رادیویی ، اتصال USB و ipad در تمام نسخه ها در یکی از مدل ها سیستم ناوبری با صفحه نمایش ۸ اینچی نیز قراردارد که با بسیاری از اپلیکیشن های موجود هماهنگی دارد. مدل هایی که سیستم ناوبری دارند قابلیت پشتیبانی از فرامین صوتی سیری اپل را نیز دارند. آپشن سیستم صوتی اینفیتی ۴۰۰ واتی نیز موجود است . مدل ۲۰۱۵ هیوندا در اوایل تابستان امسال برای فروش آماده می شود.



۲ اردیبهشت, ۱۳۹۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سافتستان]
[مشاهده در: www.softestan.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 594]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن