تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815277920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سمنان: تکریم شهدا ترویج ارزش های اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار سمنان: تکریم شهدا ترویج ارزش های اسلامی است سمنان - ایرنا - فرماندار شهرستان سمنان با تجلیل از مقام شهیدان و صبر و استقامت خانواده شهدا گفت: تکریم خانواده های شهدا ترویج ارزشهای اسلامی و اقدامی فرهنگی است.


ˈحسن سعدالدینˈ دوشنبه شب در دیدار با خانواده های معظم شهیدان کاظمی و ترامشلو با تجلیل از فداکاری شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس گفت: وظیفه ما حفظ آرمانهای والای شهدا است و باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.
وی با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری گفت: جهادگران واقعی شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم آنان هستند و تکریم خانواده های شهدا ترویج ارزشها و اقدامی فرهنگی است.
سعدالدین با بیان اینکه جوانان باید درس صبر، استقامت و ایستادگی را از شهدا و خانواده های آنان بیاموزند تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره با نصرت الهی و تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری از پیچ و خم ها و توطئه های دشمنان قشم خورده نظام مقدس جمهوری عبور کرده اند و سرافرازتر از گذشته به راه خود در ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی ادامه داده اند.
مادر شهیدان ˈزمان و عسکری رضا کاظمیˈ نیز در این دیدار با بیان خاطراتی از حضور رهبر معظم انقلاب در منزل ایشان در زمان سفر پرخیر و برکت معظم له به استان سمنان گفت: زیباترین خاطره زندگی ام ملاقات با رهبری بود و دعای هر روز بر سرسجاده نمازم سلامتی برای ایشان است و یاد و خاطره حضور سرزده رهبر معظم انقلاب برای همیشه در قلب من و خانواده ام ثبت و ضبط شد.
فرماندار سمنان همچنین به اتفاق همراهان با حضور در منزل شهید ˈقربانعلی ترامشلوˈ با مادر شهید و خانواده آنها ضمن دیدار صمیمانه افزود: این شهدا با اعتقاد قلبی و معرفت عمیقی که به معنویت و ارزش کارهای خود داشتند در میدان حق علیه باطل حضور پیدا کردند و در لبیک به امر ولی فقیه خود به مقام والای شهادت نائل آمدند و هم اکنون نیز ناظر بر افکار و اعمال و اقدامات هستند.
سعدالدین با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان در سالجاری تاثیر فرهنگی و معنوی این رویداد را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سمنان را بلندمدت و عمیق دانست.
فرماندار سمنان گفت: از نقطه نظرات و پیشنهادات خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این شهرستان در هرچه باشکوهتر برگزار کردن این کنگره استقبال و استفاده می کنیم و دعای والدین شهدا کمک کار مسوولان در این برنامه و در مسیر خدمت بیشتر به مردم شریف است.ک/3
599/608
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن