تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815599150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 133 ميليارد تومان بودجه درماني به قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۲۰ب.ظ)
مدير درمان تأمين اجتماعي استان قم خبر داد: اختصاص 133 ميليارد تومان بودجه درماني به قم مدير درمان تأمين اجتماعي استان قم از اختصاص 133 ميليارد تومان بودجه درماني به استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير درمان تأمين اجتماعي استان قم عنوان كرد: 780 هزار نفربيمه شده در بخش درمان مستقيم از يك دي كلينيك ،دو پلي كلينيك ويك بيمارستان تامين اجتماعي در قم بهره مند مي شوند.
عليمحمدي بيان كرد: با همه مراكز خيريه و بيمارستان‌هاي خصوصي و دانشگاهي و 798 مركز در قم طرف قراردادهستيم.
وي تصريح كرد: از تيرماه گذشته بيمارستان امام رضا (ع) به صورت رسمي وارد چرخه سلامت شد و در تلاش هستيم تا با ارائه خدمات كيفي و كمي يك بيمار به جز درد رنج ديگري نداشته باشد.
وي با بيان اينكه تعداد پزشكان مقيم در بيمارستان افزايش مي‌يابد، افزود: ميزان مرگ و مير در دنيا هشت و نيم در هزار است و اين ميزان در بيمارستان امام رضا(ع) طي سال گذشته هفت در هزار بوده است.
بيش از 100 هزارخدمت در سال 92 در بيمارستان يكصد تختخوابي امام رضا (ع) قم ارائه شده است.
مدير درمان تأمين اجتماعي قم افزود: با وجود مشكلاتي همچون راه دسترسي به بيمارستان امام رضا(ع) از كل مراجعين در اين مدت به بيمارستان سه هزار و 500 نفر بستري شده‌اند و اين تعداد درحال حاضر به چهار هزار نفر رسيده است.
وي عنوان كرد: تا پايان سال گذشته 600 مورد زايمان صورت گرفت و اين ميزان به 800 مورد رسيده است به طوري كه روزانه هشت مورد زايمان در بيمارستان امام رضا(ع) صورت مي‌گيرد.
عليمحمدي ابراز كرد: اكنون درحال تجهيز بيمارستان، اتاق عمل و تامين منابع انساني هستيم و تا پايان سال جاري يك دستگاه به مجموعه تجهيزات بيمارستان اضافه مي‌شود كه ارزش آن 2 و نيم تا سه ميليارد تومان است.
وي اضافه كرد: سال گذشته افتتاح فاز يك اين بيمارستان آغاز شد و اكنون فاز 3 اين بيمارستان نيز فعال شده و 3 اتاق عمل در حال فعاليت هستند كه با تكميل دو اتاق عمل ديگر فاز 4 اين بيمارستان امسال افتتاح مي‌شود.
علي محمدي افزود: امسال 38 درصد در بخش درمان غيرمستقيم رشد بودجه‌اي داشته‌ايم و براي اولين بار در فروردين ماه بودجه ابلاغ شد.
مدير درمان تامين اجتماعي استان قم يادآو شد: طي سال‌هاي 91 و 92 در درمان مستقيم 100 درصد رشد بودجه داشته‌ايم به طوري كه در سال 92 اين ميزان 20 ميليارد تومان بود و در سال جاري با 42 درصد افزايش به 30 ميليارد تومان رسيد.
وي افزود: بدليل محروميت استان در بخش درمان مستقيم ، در درمان غيرمستقيم در سال 91 بودجه 59 ميليارد تومان بود و اين ميزان در سال 93 به 103 ميليار افزايش يافت.
عليمحمدي تصريح كرد: بيمارستان امام رضا (ع) در ابتدا با بخش داخلي جراحي و كودكان راه اندازي شد و در حال حاضر داراي بخش‌هاي زنان زايمان، قسمتي از جراحي مغز و اعصاب است.مدير درمان تامين اجتماعي استان قم افزود: عملكرد بخش جراحي بالاي 80 درصد بوده و اين نشان از چرخه خوبي است كه در بيمارستان امام رضا (ع) وجود دارد.
وي افزود: در سال گذشته پنج ميليون و 500 هزاربار مراجعه به مراكز طرف قراردادتامين اجتماعي ويك ميليون و 500 هزار بارمراجعه در بخش درمان مستقيم بوده است.
عليمحمدي بيان كرد: 100 هزار طلبه در مركز خدمات حوزه بيمه هستند و در سال گذشته با بيمه‌هاي تجاري نيزبراي افزايش خدمت رساني ، قرارداد داشته‌ايم














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن