تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820293090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت تولید سازه های فلزی فراساحل در منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان زمانی:
شرکت تولید سازه های فلزی فراساحل در منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید
آبادان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: شرکت تولیده کننده و سازنده انواع سازه های فلزی فراساحل در سایت صنعتی خرمشهر به مرحله بهره برداری رسید.



اسماعلی زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر ظرفیت این شرکت را تولید سالانه هزار تن انواع سازه های فلزی فراساحل عنوان کرد.

وی افزود: شرکت مذکور تولید کننده دک و پلتفرم سکوهای کوچک دریایی است که هم اکنون در حال آماده سازی این دک ها به منظور استفاده در سکوهای نفتی سلمان است.

زمانی اظهار کرد: شرکت تولید سازه های فراساحل با سرمایه گذاری بیش از 211 میلیارد ریال در زمینی به مساحت سه هزار و 400 متر مربع احداث شده است.

به گفته وی با بهره برداری از این واحد تولید زمینه اشتغال 45 نفر به صورت مستقیم و در بخشهای تولید و پشتیبانی مهیا شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: سازه های فراساحلی نظیر سکوهای نفتی در ایران به منظور دستیابی به منابع ارزشمند دریایی در خلیج فارس، دریای عمان و دریای ‌خزر از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

زمانی با اشاره به اهمیت نامگذاری امسال با عنوان «سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری افزود: هدف منطقه آزاد اروند حمایت از تولید و سرمایه گذاران است و مطمئنا سرمایه گذاری در عرصه صنعت سبب ایجاد اشتغالزایی مولد و تولید ثروت در منطقه و کشور خواهد شد.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر بیش از 80 واحد تولیدی و صنعتی فعال در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند وجود دارند که در حوزه های مختلف مشغول فعالیت هستند.

 


۱۳۹۳/۲/۲ - ۱۶:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن