تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812616201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه پاسداران با شجاعت از آرمانها دفاع می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین سردار آبنوش:
سپاه پاسداران با شجاعت از آرمانها دفاع می کند
قزوین- خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: سپاه پاسداران به عنوان نهاد ارزشی و مردمی، برای صیانت از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و امام راحل با صلابت در صحنه حضور دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و عقدیتی سیاسی سپاه سردار سالار آبنوش ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با تشریح خدمات و دستاوردهای سپاه اظهارداشت: در شرایطی که دشمنان خود را به سلاحهای رسانه ای و ابزار جنگ نرم آراسته اند و با آن به باورهای ملتها آسیب می زنند همه باید هوشیار باشیم ورسانه های داخلی کمک کنند.

وی افزود: امام راحل با دوراندیشی نهاد سپاه را پایه گذاری کرد و صیانت از ارزشهای اسلامی توسط این نهاد مردمی همچنان با صلابت در عرصه های مختلف انجام می شود. آبنوش بیان کرد: انقلاب ما قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست و به عنوان تبلور اسلام ناب محمدی با اتکاء به ائمه معصومین از حمایت معنوی برخوردار است و به لطف الهی همچنان پایدار و با صلابت به مسیر خود ادامه می دهد. فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآورشد: اینکه سپاه از نگاه مقام معظم رهبری توانسته نمره قابل قبولی بگیرد دلیل بر آن است که همواره حامی انقلاب بوده و مصالح کشور و نظام را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و در مسیر ارزشهای اسلامی گام برمی دارد. سپاه مطیع رهبری است وی افزود: سپاه مطیع رهبری است و امسال نیز تلاش می کند برای تحقق منویات رهبری در حوزه عزم ملی و اقتصاد و فرهنگ و مدیریت جهادی نقش خود را عمل کند. آبنوش یادآورشد: نامگذاری هر سال با محور مورد نظر رهبری بیانگر اهمیت آن موضوع است و اگر در سالهای گذشته به رهنمودهای معظم له توجه می شد امروز در اقتصاد و فرهنگ هم مانند حوزه های دیگر قوی و سرآمد بودیم.

این مسئول تصریح کرد: اگر امروز در عرصه علمی، فنآوری و هسته ای، نانو و پرتاب ماهواره دارای قدرت بالایی هستیم مرهون هدایت و ترسیم راه توسط مقام معظم رهبری است که با گردآوردن نخبگان و اندیشمندان این موفقیتها را موجب شدند که باید آن را ارج نهیم و بدانیم اگر محور برنامه های امسال را هم اجرایی کنیم به دستاوردهای خوبی دست می یابیم. فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین اظهارداشت: جهانی که مرگ یک کبوتر را به بهانه حقوق بشر بزرگنمایی می کند تا عواطف خود را نشان دهد در مقابل کشتار مسلمانان میانمار سکوت می کند و در برابر قاتلی که جان انسانها را گرفته و کشور را ناامن کرده و باید قصاص شود موضع می گیرد که این وضعیت نشان می دهد دفاع از حقوق بشر هیچ معنایی ندارد و دستاویز مطامع سیاسی است. هیچ کشوری جرات و جسارت تجاوز به جمهوری اسلامی را ندارد وی افزود: در این شرایط که همه ابزارهای رسانه ای و نظامی در اختیار دشمنان است به لطف الهی و اقتدار ایران اسلامی هیچ کشوری جرات و جسارت تجاوز به جمهوری اسلامی را ندارد که مرهون نیروهای مسلح و سپاه و بسیج است. سردارآبنوش گفت: به لطف الهی شاهد ترویج اندیشه های اسلامی و الگوبرداری از موفقیتهای نظام اسلامی مانند سپاه در کشورهای دیگر هستیم و شکل گیری نهادهایی مانند سپاه در دیگر نقاط جهان بیانگر ارائه الگویی موفق از سوی ایران اسلامی است. این مسئول تصریح کرد: سپاه فدایی ولایت و رهبری است و همه کسانی که در مسیر انقلاب، ارزشها و ولایت گام برمی دارند بسیجی و سپاهی محسوب می شوند و رسالت سنگینی دارند. وی اضافه کرد: اگر سپاه الگوی سایر کشورها شده ریشه در دین و احکام اسلامی دارد و خدا حامی آن است و با استعانت از لطف حق در عمل به رسالت خود محکم و استوار است.

رسانه ها در مسیر انقلاب حرکت کنند آبنوش با اشاره به نقش رسانه ها در مقابله با جنگ نرم دشمن تصریح کرد: رسانه های متعهد عقبه یک جریان ارزشی هستند و باید برای بیان واقعیتها به گونه ای عمل کنند که دشمن سوء استفاده نکند. وی بیان کرد: رسانه ها برای ساماندهی در جنگ نرم دشمن نقش مهمی دارند تا توطئه ها خنثی شود لذا امیدواریم با هوشیاری و حفظ وحدت رسانه ها به گونه ای حرکت کنند تا خوراکی برای دشمن تهیه نشود و انقلاب آسیب نبیند.


۱۳۹۳/۲/۲ - ۱۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن