تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820817294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور بیش از 5میلیون کارت پایان خدمت و معافیت


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
ابراهیم کریمی
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی خبر داد صدور بیش از 5میلیون کارت پایان خدمت و معافیت جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی گفت: پنج میلیون و 700 هزار کارت پایان خدمت و معافیت جدید صادر شده است.




سردار ابراهیم کریمی گفت: پس از اجرای طرح تعویض کارت های پایان خدمت و معافیت زمان تعویض کارت تا پایان خرداد ماه امسال تمدید شد. بر اساس قانون کارت های پایان خدمت صادر شده از سال 60 به بعد باید تعویض شود. وی افزود: در حال حاضر، پنج میلیون و 700 هزار کارت قدیمی تعویض شده است و کارت های جدید در اختیار افراد قرار گرفته است. به گفته جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی، بیش از نیمی از کارت ها تعویض شده است و امیدواریم با مراجعه به موقع شهروندان کارت های باقی مانده نیز تا پایان خردادماه تعویض شود. وی با اعلام اینکه مدت زمان صدور کارت معافی از خدمت زیر یک ماه است، تاکید کرد: در مورد کارت های پایان خدمت به دلیل اینکه استعلام از نیروهای مسلح و تایید اصالت کارت زمانبر است صدور بیش از یک ماه به طول می انجامد. جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی با اعلام اینکه هنوز تصمیمی برای تمدید مهلت تعویض کارت های پایان خدمت گرفته نشده است، افزود: پس از پایان زمان تعویض، این کارت ها اعتبار لازم برای انجام کارهای اداری ندارند و افرادی که می خواهند گذرنامه دریافت کنند یا کارهای اداری انجام دهند باید کارت های هوشمند جدید ارایه کنند. سردار کریمی در پایان با اعلام اینکه هزینه تعویض کارت براساس قانون 12 هزار تومان است، تاکید کرد: افرادی که هنوز برای تعویض کارت اقدام نکرده اند می توانند به دفاتر پلیس 10+ مراجعه کنند. تکمیل فرم درخواست، تصویر آخرین مدرک تحصیلی در صورت تغییر، یک قطعه عکس و اصل کارت پایان خدمت از مدارک ضروری است که متقاضیان باید ارائه کنند.


سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 12:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن