تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وابسته نظامی ایران: همکاری نظامی تهران و مسقط به نفع امنیت منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وابسته نظامی ایران: همکاری نظامی تهران و مسقط به نفع امنیت منطقه است تهران-ایرنا- ˈمحمد رضا پورجاسمˈ وابسته نظامی ایران در عمان در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز ارتش و نیروی زمینی (29 فروردین) در مسقط برگزار شد، گفت: همکاری نظامی بین ایران و عمان به تقویت امنیت و ثبات منطقه کمک می کند.


به گزارش روزنامه ˈتایمز عمانˈ، کاپیتان پورجاسم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: روابط نظامی بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی عمان در چند دهه گذشته بر اساس برادری و احترام بوده است.
در این مراسم که روز یکشنبه در سفارت ایران در مسقط برگزار شد، ˈعلی اکبر سیبیویهˈ سفیر ایران در مسقط و تعدادی از مقامات ایرانی و عمانی شرکت داشتند.
پورجاسم گفت: تشکیل کمیته نظامی مشترک، انجام مانورهای دریایی مشترک، تبادل دانشجویان علوم نظامی و دیدار متقابل مقامات نظامی گویای روابط قوی نظامی بین دو کشور است. توسعه چنین روابطی می تواند به تقویت امنیت منطقه کمک کند. خوشبختانه، مقامات ارشد دو کشور به دنبال حفظ روابط دوستانه هستند.
پورجاسم هم چنین قدرت نظامی ایران را ستود و گفت: نیروهای مسلح ایران از استقلال و تمامیت ارضی کشور بدون وابستگی به سایر کشورها دفاع می کنند.
ایران و عمان به تازگی رزمایش دریایی و امنیتی مشترکی را در دریای عمان برگزار کردند. دو کشور تاکنون چند رزمایش نظامی دریایی مشترک با هدف تقویت آمادگی شان برای انجام عملیات امداد و نجات و افزایش همکاری دریایی منطقه ای برگزار کرده اند.
ناو گروه بیست و نهم دریایی ایران صبح دوشنبه با هدف تقویت روابط دریایی بین ایران و عمان و انتقال پیام صلح و دوستی به کشورهای همسایه در بندر مسقط پهلو گرفت. انتظار می رود این ناو گروه سه روز در مسقط مستقر باشد.
مترجمام**9158**1566
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن