تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري مانور دريايي روسيه و پاكستان در هفته جاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۵۹ق.ظ)
برگزاري مانور دريايي روسيه و پاكستان در هفته جاري يك سخنگوي نظامي روسيه اعلام كرد نمايندگان نيروي دريايي روسيه و پاکستان در مورد امکان مانور مشترک، که ممكن است در در چند روز آتي برگزار شود، با يكديگر بحث كردند.
به گزارش خبرنگار بين المللي خبرگزاري موج، در همين راستا روز شنبه ناوگان اقيانوس آرام روسيه به بندر كراچي اعزام شد. در اين ناوگان ناوشكن مارشال شاپوشنيكف نيز وجود دارد.
نمايندگان هيات رسمي ناوگان اقيانوس آرام از مراكز آموزشي نيروي دريايي پاكستان ديدار كردند. در صورت توافق براي اين رزمايش، اواخر اين هفته شاهد برگزاري مانور مشترك اين دو كشور خواهيم بود.
همچنين افسران روس و پاكستاني در مورد مشكل دزدي دريايي به تبادل اطلاعات پرداختند. ملوانان روسيه به دليل سالها مبارزه با دزدي دريايي در آب هاي نزديك به شاخ افريقا،‌ داراي تجربه بسياري در اين زمينه هستند.
سفر پنج روزه ناوگان دريايي روسيه به پاكستان اولين ديدرا ميان نيرويهاي درياي دو كشور در تاريخ مسكو اسلام آباد است.
گفتني است با توجه به تحولات اخير اوكراين، كرملين ميزان تحركات نظامي خود در اطراف مرزهايش و نيز در منطقه افزايش داده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن