تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815330038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هم اندیشی مدیریت پسماند استان های ساحلی آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هم اندیشی مدیریت پسماند استان های ساحلی آغاز شد تهران-ایرنا-نشست هم اندیشی مدیریت پسماندهای استان های ساحلی شمال و جنوب کشور با حضور مسوولان ملی و استانی امروز سه شنبه در روز جهانی زمین پاک آغاز شد.


به گزارش ایرنا؛مسولانی ازسازمان شهرداری ها و دهیاری ها، معاونان استانداری های گیلان،مازندران،گلستان،خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در این هم اندیشی حضور دارند.
از جمله معضلات پسماندها در کشور مشکلات ناشی از دفع غیراصولی و آلاینده محیط زیست در استان های ساحلی کشور است، متاسفانه مشکلات عدم تفکیک از مبدا، عدم وجود سیستم های بازیافت و دفع اصولی و بهداشتی زباله ها و کمبود اعتبارات و منابع مالی متناسب با آنها این معضلات را به وجود آورده است.
از سوی دیگر بالا بودن سطح آب های زیرزمینی، دفع پسماندها در حریم رود خانه های استان های ساحلی، رها سازی و دفع زباله ها در مناطق تالابی و جنگلی هم نشان دهنده نیاز توجه ویژه مدیران و مسوولان کشوری و استانی به بحث مدیریت انواع پسماندها در این استان ها است.
در همین راستا و به منظور اطلاع رسانی، انجام هماهنگی بین سازمانی ، فرا دستگاهی و بین بخشی، نشست ملی یک روزه ای با حضور معاونان وزارت خانه های کشور، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نفت، نیرو و همچنین معاونان عمرانی استانداری های استان های ساحلی، شهرداران شهرهای مراکز استان های ساحلی ، روسای شورای اسلامی شهرهای ساحلی و نمایندگان تشکل های مردم نهاد زیست محیطی استان های شمالی در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.
ادامه دارد...
علمی **(3) 9104 **1440
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن