تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820836287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره ساخت کاردستی با مواد دور ریختنی در سمنان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشنواره ساخت کاردستی با مواد دور ریختنی در سمنان برگزار شد سمنان - ایرنا - به مناسبت روز زمین پاک جشنواره ساخت کاردستی با مواد دور ریختنی روز دوشنبه در اداره کل حفاظت محیط زیست سمنان برگزار شد.


ˈحمید ظهرابیˈ مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: این جشنواره با حضور دانش آموزان، مسوولین آموزش و پرورش، سازمان پسماند و حفاظت محیط زیست سمنان با هدف کاهش تولید زباله، ارتقای فرهنگ بازیافت و حفاظت از محیط زیست بین دانش آموزان و خانواده های آن ها برگزار شد.
اجرای سرود با مضامین حفاظت محیط زیست، مسابقه نقاشی و ساخت کار دستی توسط کودکان از دیگر برنامه های این جشنواره بود.
معاون امور عمرانی استانداری سمنان در بازدید از این نمایشگاه بر لزوم فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست و بازیافت زباله ها تاکید و اظهار داشت: اقدام پسندیده محیط زیست استان سمنان در ترویج، آموزش و فرهنگ سازی محیط زیست قابل تقدیر است.
ˈپرهام جانفشان عراقیˈ با اشاره به برگزاری طرح استقبال از زائرین با طبیعت پاک افزود: این طرح که با مشارکت گسترده مردم در این استان برگزار شد می تواند به عنوان الگویی موفق از مشارکت مردم در حفظ محیط زیست ترویج و توسعه یابد.
وی موفقیت در بازیافت زباله ها به خصوص بازیافت از مبدا را در گرو فرهنگ سازی و مشارکت گسترده مردم به خصوص زنان خانه دار در این طرح دانست.
در این جشنواره یک روزه به بیش از 150 اثر برگزیده جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.ک/3
599/608
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن