تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814787914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح های اشتغالزایی با پیشرفت بالای 60درصد گچساران تعیین تکلیف شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح های اشتغالزایی با پیشرفت بالای 60درصد گچساران تعیین تکلیف شود گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: پروژه های تولیدی و اشتغالزایی این شهرستان که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 یا 70 درصد هستند هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرحیم رحیمی عصر دوشنبه در نشست کارگروه توسعه اشتغال گچساران با بیان اینکه مهمترین معضل کنونی این شهرستان مسئله بیکاری است افزود: با وجود ظرفیت ها و قابلیت های متعدد بخش های صنعت و کشاورزی در گچساران تاکنون استفاده مطلوبی از آنها برای ایجاد اشتغال نشده است.
وی بیان کرد: توسعه بخش زمین های کشاورزی پایین دست سد کوثر و تکمیل پروژه سد چم شیر در ایجاد اشتغال و شکوفایی شهرستان گچساران نقش مهمی خواهد داشت.
رحیمی تصریح کرد: برای دستیابی به آمار دقیق افراد جویای گچساران بزودی نشستی با مسوولان مراکز کاریابی این شهرستان برگزار می شود.
فرماندار گچساران گفت: از مجموع 62 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی این شهرستان نیمی از آنها راکد و غیرفعال است.
وی عمده مشکلات واحدهای راکد شهرستان را کمبود نقدینگی، عدم تامین سرمایه در گردش، تامین مواد اولیه، مشکلات مدیریتی و فقدان تکنولوژی های و فناوری روز اعلام کرد.
رحیمی افزود: تعدادی طرح های اشتغالزایی در این شهرستان وجود دارد که نیازمند بکار گیری افراد ماهر هستند ولی چنین نیروهایی درگچساران نیست.
وی تصریح کرد: اداره فنی و حرفه ای گچساران باید آموزش ها را به سوی مهارت آموزی سوق دهد.
رحیمب افزود: افراد جویای کار این شهرستان تمایل به بکار گیری در دستگاه های اجرایی و مشاغل دولتی را دارند و به سمت مهارت آموزی نمی روند که این امر از دلایل مهم پیشرفت نکردن گچساران است.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران نیز در این نشست گفت: تاکنون مکاتبات متعددی با دستگاه های اجرایی و شرکت ها فعال این شهرستان در زمینه بکار گیری نیروهای بومی انجام شده است.
بیژن مهدی پور با اشاره به وجود چهار مرکز کاریابی در گچساران افزود: آمار دقیقی از تعداد بیکاران این شهرستان در دست نیست و بر اساس اعلام این مراکز هم اکنون 20 هزارجویای کار در شهرستان وجود دارد.
وی بیان کرد:برخی از افراد جویای کار گچساران پس از بکارگیری در دستگاه های اجرایی و شرکت های این شهرستان این امر را به مراکز کاریابی ها اعلام نکرده و از لسیت افراد بیکار خارج نشده اند.
مهدی پور ابراز داشت: 400 جویای کار گچساران در سال 92 از سوی مراکز کاریابی های این شهرستان بکار گماشته شده اند.
وی تصریح کرد: در سال 92 سهم اشتغال گچساران دو هزارو 516 نفر بوده ولی دستگاه های اجرایی این شهرستان آمار دقیقی از تعداد افراد بکار گماشته شده ارایه نداده اند.
تعیین آمار دقیق افراد جویای کار گچساران، پیگیری اعتبارات اشتغالزایی شش ماه دوم سال 92 از سوی نهاد های حمایتی و بانک ها عامل شهرستان ، مشخص شدن اعضای جدید کارگروه توسعه اشتغال گچساران و تعیین میزان تحقق برنامه اشتغالزایی سال گذشته در گچساران از مهمترین مصوبات این نشست بود.
7461/671
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن