تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد قدردان ويژگي‌هاي بارز نظام اسلامي باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۴ب.ظ)
آيت‌الله علوي‌گرگاني: بايد قدردان ويژگي‌هاي بارز نظام اسلامي باشيم آيت‌الله علوي‌گرگاني گفت: نظام اسلامي نسبت به ديگر نظام‌ها بهتر و برجسته‌تر است و زماني که اين نظام، ملت، کشور و رهبر را از خود بدانيم کمبودها و مشکلات حل خواهند شد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله سيد محمدعلي علوي‌گرگاني در جمع يگان ويژه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، فرماندهان گردان‌ها، گروه‌هاي آموزشي و کارکنان حفاظت از شخصيت‌ها با اشاره به اينکه خداوند همواره توبه را مي‌پذيرد، اظهار کرد: انسان‌ها بايد بدانند آنکه توبه ايشان را مي‌پذيرد ذات اقدس الهي است.
وي افزود: خداوند مي‌داند ما آدم‌ها پاکيزه نيستيم و گناهکار هستيم و تنها امامان معصوم(ع) از هر گناهي منزه هستند از اين رو همواره درب توبه را به روي بندگانش باز کرده تا نااميد نشوند و بدانند راه بازگشتي هم وجود دارد.
اين مرجع تقليد يکي از علت‌هاي وجود توبه را اميدواري مردم به بخشش خدا عنوان کرد و گفت: مردم بايد اميدوار باشند و بدانند خداوند همواره به بندگانش توجه دارد و البته توبه مي‌تواند نااميدي ديگران را برطرف کرده و به همگان بخشش و رحمت خدا را اثبات ‌کند و ديگران ببينند خدا تا چه حد بخشنده است.
وي بيان داشت: رحمت خدا بسيار زياد و توجهش به بندگان نيز فراتر از آن است که بتوان آن را تصور کرد و راه توبه همواره به روي بندگان باز است.
اين مرجع تقليد نظام جمهوري اسلامي را نظامي ديني خواند و گفت: در پناه اين نظام موفقيت و پيروزي به ثمر خواهد رسيد زيرا اين نظام نسبت به ديگر نظام‌ها بهتر و برجسته‌تر است و زماني که اين نظام، ملت، کشور و رهبر را از خود بدانيم کمبودها و مشکلات حل خواهند شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن