تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821171040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن هنرمندان صنایع دستی استان اردبیل تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انجمن هنرمندان صنایع دستی استان اردبیل تشکیل شد اردبیل - ایرنا - معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تشکیل انجمن هنرمندان صنایع دستی این استان خبر داد.


به گزارش ایرنا ، علیرضا دباغ عبداللهی روز دوشنبه گفت: این تشکل به عنوان اولین انجمن فراگیر و استانی و با توجه به سیاست های دولت و برنامه ها و اهداف سازمانی تشکیل شده است.
وی گفت: حمایت ، تقویت ، بهبود و جذب هنرمندان فعال صنایع دستی استان از اهداف تشکیل این انجمن است.
وی کمک به رشد اقتصادی و حفظ و حمایت از میراث ارزشمند و کهن و توسعه فرهنگ صنایع دستی و هنرهای سنتی را از دیگر اهداف راه اندازی اولین انجمن صنایع دستی اردبیل برشمرد.
دباغ عبداللهی با تاکید بر لزوم کاهش تصدی گری دولت بویژه در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی اظهار کرد: این انجمن با بهره گیری از برخی تصدی های دولتی به اموراتی که از سوی سازمان میراث فرهنگی به آن داده می شود فعالیت خواهد کرد.
وی همچنین با اشاره به انتخاب اولین هیات مدیره و بازرس این انجمن افزود: اعضای انجمن صنایع دستی استان باید در راستای تحقق اهداف مشخص شده با جدیت برای توسعه صادرات و بازاریابی محصولات صنایع دستی فعالیت کنند.
بالغ بر 90 هزار نفر در قالب 50 هزار کارگاه در صنایع دستی استان اشتغال دارند.
گلیم و ورنی از عمده محصولات صنایع دستی استان اردبیل است.
594/530
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن