تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821186764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد شرايط لازم را براي شکوفايي استعداد زنان در بخش هاي مختلف فراهم کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۵۶ب.ظ)
مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي: بايد شرايط لازم را براي شکوفايي استعداد زنان در بخش هاي مختلف فراهم کنيم مدير عامل سازمان تأمين‌ اجتماعي گفت: بهره‌وري و فعاليت زنان و صبر و تلاش آنان اگر بالاتر از مردان نباشد، کمتر هم نيست و بايد شرايط لازم را براي شکوفايي استعداد زنان در بخش‌هاي مختلف فراهم کنيم.
به گزارش خبر گزاري موج، تقي نوربخش، مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي، همزمان با فرا رسيدن ميلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، در جمع بانوان شاغل در سازمان تأمين‌ اجتماعي ضمن تبريک اين روز فرخنده، گفت: اين روز، ميلاد بزرگ بانويي است که تمام ارزش‌هاي متعالي در او ظهور کرد و حضرت فاطمه (س) تجلي گاه مهرباني، فيض و هدايت خداوند است.
وي افزود: بايد براي بانوان امکاناتي فراهم شود که کار و فعاليت اجرايي آنان باعث صدمه ي عاطفي به فرزندشان نشود.
نوربخش با بيان اينکه يک‌سوم کارکنان تأمين‌ اجتماعي را زنان تشکيل مي‌دهند، گفت: به دليل بيش از 20 سال سابقه کار در اين سازمان معتقدم که خدمات زنان در بخش بيمه‌اي و درمان اگر بالاتر، والاتر و با بهره‌وري بيشتر از مردان نباشد، کمتر از آنان نيست.
وي با اشاره به فعاليت گسترده ي زنان در حوزه ي پرستاري اظهار داشت: پرستاري شغلي است که نياز به صبر و عطوفت بيشتري دارد و اين صبر و عطوفت در زنان بيشتر از مردان است و در تمام جهان بيشتر از بانوان براي اين شغل استفاده مي‌شود. خدماتي که زنان پرستاران انجام مي‌دهند، نشان‌دهنده ي نقش برجسته و بي‌بديلي است که زنان در اين عرصه دارند.
مدير سازمان تأمين اجتماعي گفت: مديران سازمان تأمين‌ اجتماعي بايد به نيازهاي طبيعي و نقشي که يک زن به عنوان مادر دارد، توجه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن