تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادر سرداران شهید کریمی در ورامین دعوت حق را لبیک گفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مادر سرداران شهید کریمی در ورامین دعوت حق را لبیک گفت ورامین- ایرنا – ˈعالیه تیرینگرˈ مادر سرداران شهید محمدرضا و علیرضا کریمی در شهرستان ورامین دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست .


به گزارش ایرنا، این مادر شهید که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس دو تن از فرزندان خود را در راه اسلام به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام و آنان را در راه اعتلای ارزش های اسلامی تقدیم قرآن نمود ، پس از سال ها پرچمداری ادامه راه شهیدان، دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزندان شهیدش شد.
حاجیه خانم عالیه تیرینگر همچون اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) علاوه بر افتخار مادری دو شهید، مدال افتخار خواهر شهید حسین تیرینگر را نیز بر گردن داشت .
قرار است پیکر این مادر شهید در میان مردم خداجوی و شهید پرور و مسوولین شهرستان ورامین تشییع و در کنار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای حسین رضا به خاک سپرده شود .
شهید محمدرضا کریمی در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال 65 در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای حسین رضا به خاک سپرده شد.
همچنین سردار شهید علیرضا کریمی در هجدهم اسفندماه سال 62 در جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش پس از 15 سال به آغوش خانواده بازگشته و در کنار مزار برادر شهیدش به خاک سپرده شد .
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن