تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820985799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در عرصه مديريتي جايي براي زنان توانمند و کارآمد باز خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲۱ب.ظ)
استاندارکهگيلويه و بويراحمد: در عرصه مديريتي جايي براي زنان توانمند و کارآمد باز خواهد شد خادمي در جشن بزرگ ميلاد کوثر با تبريک ميلاد حضرت زهرا(س) و تقارن آن با سالروز ولادت حضرت امام خميني (ره) اظهار کرد: زن بايد بدون تفاوت با مرد حرکت کند و دنبال کار و زندگي باشد و در حوزه سياست و اجتماع وارد شود.
به گزارش خبرگزاري موج، خادمي استاندار کهگيلويه و بوير احمد افزود: در مکتب اسلام زن و مرد دو حقيقت هستند که ريشه و ماهيت آن‌ها يکي است و هيچ کدام برتري ندارند از اين‌رو زنان هدفي واحد دارند و تفاوتي بين زن و مرد نيست ولي هر کدام وظايف و نقشي متفاوت دارند که اين امر باعث برتري ديگري نيست.
خادمي تصريح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) يک نمونه بارز حجاب و پوشش است و عزت زن به حجاب او در جامعه بوده که زنان ما مي‌توانند با تأسي از روش زندگي حضرت فاطمه(س) و ديگر زنان پاک اسلام آينده خوبي را براي خود و ديگر زنان در جامعه اسلامي رقم زنند.
استاندار با اشاره به صفات برجسته و بارز حضرت زهرا (س) بيان کرد: زنان خانه‌دار يا شاغل بايد در امور اقتصادي با همسران خود مشارکت اقتصادي داشته باشند و در پيشبرد اهداف اسلامي تلاش کنند.
خادمي با بيان اينکه، زنان با اينکه در حوزه اقتصاد نقش مردان را دارند و اهل فعاليت اقتصادي هستند ولي وظيفه و رسالت اقتصادي ندارند، گفت: مردان مسئول معيشت و تامين مخارج زندگي هستند و نقش اقتصادي در جامعه بيشتر به مردان داده شده است.
وي با اشاره به اينکه، اسلام خانواده محور است و زنان و بانوان محور خانواده هستند، گفت: زنان نبايد دغدغه معيشت داشته باشند ولي با اين وجود دغدغه خانواده، سياست، فرهنگ و اجتماع را دارند.
وي با اشاره به اينکه در جامعه اسلامي جايگاه و منزلت زن بسيار بالا و از قداست خاصي برخوردار است، تصريح کرد: در دولت تدبير و اميد مديريت صرفا در حوزه مردان تعريف نشده و همواره از زنان در عرصه‌هاي مختلف مديريتي استفاده مي‌شود.
خادمي با بيان اينکه، سعي براين است که در رده‌هاي مختلف مديريتي از بانوان استفاده کنيم، گفت: زنان بايد در عرصه‌هاي مختلف مديريتي حضور يابند از اين‌رو برنامه داريم در سال جديد از زنان هم‌استاني در عرصه‌هاي مديريتي استفاده کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن