تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821016245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان باید در عرصه مدیریت و سیاست گذاری های کلان نقش آفرین باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان پیشگر عنوان کرد؛
زنان باید در عرصه مدیریت و سیاست گذاری های کلان نقش آفرین باشند
رشت - خبرگزاری مهر: معاون پژوهشی شورای اسلامی شهر رشت گفت: زنان با تلاش بیش از پیش باید در عرصه های مدیریتی و سیاست گذاری های کلان حضوری پر رنگ داشته باشند و نقش آفرینی کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، فرانک پیشگر ظهر یکشنبه در چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی زنان فاطمی که همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر در سالن حجاب منظریه رشت برگزار شد، با گرامیداشت مقام شامخ مادر افزود: بانوان جامعه بار مسئولیت زندگی و تربیت فرزندان را در جامعه به دوش می‌کشند و کانون خانواده از وجود پربرکت آنها گرم می‌شود. وی با بیان اینکه روز زن برای جامعه زنان ایران روزی پرافتخار است، اظهار داشت: هم‌اکنون زنان بسیار موفقی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و غیره در کشور دوشادوش مردان به عنوان نیمی دیگر از جامعه به فعالیت مشغول هستند. عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: جامعه امروز در سطوح مدیریتی نیازمند استفاده از ظرفیت‌های بی‌نظیر زنان است تا بتواند به توسعه مورد نظر دست یابد. وی با اشاره به اینکه زنان جامعه باید با خودباوری و افزایش ظرفیت‌های خود به درجات بالاتری ارتقا یابند، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده سامانه ثبت نام از زنان نخبه گیلان به ویژه کلانشهر رشت راه‌اندازی می شود. پیشگر هدف از راه اندازي این سامانه را ساماندهي زنان نخبه استان به ویژه شهر رشت در زمينه هاي علمي، فرهنگي، اجتماعي و ديني، باز خواني و احياي نگرش‌هاي ارزشي اسلام به زنان و نيز استفاده از آنها  در عرصه هاي مختلف عنوان کرد. وی یادآور شد: معاونت پژهشی شورای اسلامی کلانشهر رشت در نظر دارد تا با راه اندازي سامانه ثبت نام از زنان نخبه شایسته سالاری، الگوسازی و تجلیل از زنان نخبه و فرهیخته گيلاني و بهره گیری از آنها در عرصه هاي مختلف اجتماعي را ترویج کند. به گزارش خبرنگار مهر، در چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی اجرای فرم از سوی دختران رده های سنی نونهالان و نوجوانان در رشته های اسکیت، ووشو، کاراته و ژیمناستیک، ورزش های بومی و سنتی به همراه مولودی خوانی و تقدیر از ورزشکاران نمونه زن برگزار شد. هدف از برگزاری این جشنواره معرفی بیشتر شخصیت اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) و ترویج فرهنگ فاطمی در میان جوانان عنوان شده است.


۱۳۹۳/۱/۳۱ - ۱۵:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن