تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814752038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت بر شبكه نمايندگي‌هاي سايپا تقويت مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۴۴ب.ظ)
معاون شبكه سايپايدك: نظارت بر شبكه نمايندگي‌هاي سايپا تقويت مي شود معاون شبكه سايپايدك با اشاره به اهميت رضايتمندي مشتريان از خدمات پس از فروش گروه خودروسازي سايپا، از تقويت نظارت بر عملكرد شبكه نمايندگي‌ها با هدف افزايش رضايت مشتري و بالا بردن كيفيت خدمات خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي حاجي باقري در سخناني اظهار داشت: رضايت مشتريان از خدماتي كه در نمايندگي‌هاي سايپا ارائه مي‌شود عامل مهمي براي پيشبرد اهداف گروه خودروسازي سايپا به شمار مي‌رود؛ بنابراين تلاش خواهيم كرد تا با اقدامات نظارتي كه بيشتر جنبه پيشگيري دارد، رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش را افزايش دهيم.
وي ادامه داد: كار نظارت و بازرسي از عملكرد نمايندگي‌ها با همكاري انجمن‌هاي صنفي انجام مي‌شود كه نتايج آن بر بهبود عملكرد شبكه تاثيرگذار خواهد بود.
معاون شبكه سايپايدك گفت: بررسي كيفيت خدمات ارائه شده در حوزه گارانتي و وارانتي، وضعيت پذيرش، ارائه خدمات و نحوه برخورد با مشتريان در نمايندگي‌ها، اصالت قطعات و قيمت فروش، از موارد قابل توجه در اين زمينه خواهد بود.
وي ادامه داد: البته نظارت بر كار نمايندگي‌ها همواره مد نظر بوده و در مقاطع زماني مناسب اجرايي شده است.
حاجي باقري افزود: نتايج حاصل از اين بازرسي‌ها در اعطاي امتيازات و تسهيلات تشويقي به نمايندگي‌ها و اعمال اقدامات تنبيهي براي واحدهايي كه ضوابط و مقررات را رعايت نمي‌كنند موثر خواهد بود.
معاون شبكه سايپايدك با بيان اينكه روند عملكرد شبكه نمايندگي‌هاي گروه سايپا همواره ارتقا يافته است، خاطرنشان کرد: بر اساس نتايج ارزيابي‌هاي گذشته، تعداد 77 نمايندگي به رتبه يك ارتقا پيدا كردند كه حاكي از تلاش شبكه خدمات پس از فروش براي ارائه خدمات بهتر به مشتريان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن