تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820958319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین اعتبار 90 میلیارد ریال برای تقویت شبکه آبیاری استان بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر سالاری:
تامین اعتبار 90 میلیارد ریال برای تقویت شبکه آبیاری استان بوشهر
بوشهر-خبرگزاری مهر:استاندار بوشهر گفت: با مبلغ 90 میلیارد ریال برای تقویت شبکه آبیاری تحت فشار در این استان توسط معاون رئیس جمهور موافقت شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری شامگاه شنبه در جمع مدیران اظهار داشت : برای توسعه بخش کشاورزی نیازمند تقویت منابع تامین آب بوده و باید اعتبار ویژه ای برای این بخش قائل شد. سالاری ادامه داد:تامین اعتبار از طریق فاینانس سدهای دشت پلنگ و باغان در شورای اقتصاد تصویب شد و مشکل تامین اعتبار یا عملیاتی شدن این بخش ها نیز مرتفع شده است. وی گفت:با مبلغ 90 میلیارد ریال برای تقویت شبکه آبیاری تحت فشار در این استان توسط معاون رئیس جمهور موافقت شده است.  استاندار بوشهر تصریح کرد: ساختن دو نیروگاه در کنار نیروگاه اتمی فعلی از طرف رئیس نیروگاه تایید شده و بحث 4 نیروگاه صحت ندارد. وی تصریح کرد: سد باهوش در ردیف ملی قرار گرفته و مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای این طرح تصویب شده که بدون مشکل پیگیری خواهد شد. سالاری در مورد وضعیت پرداخت حق دو درصد صادرات نفت به استان بوشهر اظهار داشت: سهم استان بوشهر در بودجه تقدیمی دولت به مجلس 340 میلیارد تومان بوده که 120 میلیارد تومان هم اضافه شد تا دو در صد سهم صادرات گاز نیز به بودجه استان بوشهر اضافه شود. استاندار بوشهر افزود: نکته مهم اینکه سرجمع اعتبارات استانی بوشهر از دو درصد صادرات نفت، نسبت به استان‌های مشابه بالاتر است.


۱۳۹۳/۱/۲۳ - ۲۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن