تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815284733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان به دنبال سپاه هراسی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده سپاه قم: دشمنان به دنبال سپاه هراسی هستند قم-ایرنا - فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: با تاثیر گذاری سپاه در عرصه های مختلف علمی و دفاعی، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال سپاه هراسی هستند.


به گزارش ایرنا، سردار ˈمهدی مهدوی نژادˈ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و میلاد حضرت زهرا(س) افزود: آنان این کار را مانند شیعه هراسی در دستور کار خود قرار داده اند تا بتوانند با ایجاد این نوع چالش ها تهدیدات خود را عملی کنند.
وی ادامه داد: این درحالی است که سپاه با استفاده از ظرفیت بالای خویش در مقابله با این دسیسه ها ایستادگی می کند.
وی با اشاره به اینکه ماموریت سپاه با اوج گیری دسیسه های دشمنان و گروه های ضدانقلاب در مرزهای کشور متفاوت است، گفت: نیرویهای بسیجی درتمام نقاط کشور به صورت جدی در مقابل دشمنان صف آرایی می کند.
وی افزود: یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که به فرمان امام راحل در دوم اردیبهشت سال 58 با هدف پاسداری از تمامیت ارضی و استقلال کشور شکل گرفت.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم ادامه داد: سپاه در عرصه های فناوری علمی و دفاعی، اقتصادی و سازندگی، امنیتی و نظامی، سیاسی و فرهنگی با بکارگیری نیروهای بسیجی پیشتاز عمل کرده است.
مهدوی نژاد با اشاره به بیانات رهبری در خصوص مدیریت جهادی گفت: بسیج با عزم ملی با امکانات موجود و بهره مندی از نیروهای انسانی درجهت تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را خواهد کرد.
وی افزود: سلاح اقتصادی دشمن از سلاح نظامی پیچیده تر نیست و به گفته رهبری آخرین حربه دشمنان موضوعات اقتصادی است که در طول تاریخ با تهدیدات خود درصدد دست یابی به اهداف خویش بوده اند.
ک/2
/8138/ 550/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن