تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799075448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها به نفع و صلاح ملت ايران خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۵۲ب.ظ)
رييس‌ جمهوري در گفت‌وگو با خبرنگاران: اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها به نفع و صلاح ملت ايران خواهد بود رييس‌جمهوري در گفت‌وگو با خبرنگاران برنامه‌هاي دولت براي توسعه و ارتقاء سطح محصولات کشاورزي و نيز چگونگي اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه‌ها را تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني در خصوص برنامه‌هاي دولت براي احياء بخش کشاورزي و دستاوردهاي نشست با وزير، معاونين و مديران ارشد وزارت جهاد کشاورزي گفت: بخش کشاورزي از دو ديدگاه براي دولت حائز اهميت است؛ از لحاظ اقتصادي اشتغال تعداد زيادي از هموطنان عزيز ما بويژه روستائيان، عشاير و ساير کساني که در اين بخش فعاليت مي‌کنند، وابسته به توسعه اين بخش است.
رييس‌جمهوري افزود: مهم‌تر از موضوع اشتغال بخش کشاورزي، امنيت غذايي مردم را تأمين مي‌کند و اين بسيار مهم است که کشور بتواند در توليد محصولات و کالاهاي اساسي، خوداتکا باشد.
روحاني با بيان اينکه اساس بحث در جلسه امروز با وزير، معاونين و مسئولين وزارت جهاد کشاورزي اين بود که امروز اتکاء کشور به محصولات داخلي در تأمين کالري مورد نياز کمتر از ۶۰ درصد است، تصريح کرد: دولت مي‌خواهد ظرف ۴ تا ۵ سال آينده اين رقم را به بيش از ۸۰ درصد برساند.
رييس‌جمهوري خاطر نشان کرد: البته در دوره‌اي طي سال‌هاي ۸۲ و ۸۳ در کشور به رقم بالاي ۸۰ درصد دست پيدا کرديم، اما در سال‌هاي اخير اين رقم بسيار کاهش يافت و به بالاي ۵۰ درصد رسيد.
روحاني با بيان اينکه بخشي از استقلال اقتصادي کشور در بخش کشاورزي و آنچه که رهبري معظم انقلاب در سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي اشاره کردند، در تأمين کالاهاي اساسي بخش کشاورزي است، گفت: ان شاء‌الله با حمايتي که دولت از بخش کشاورزي خواهد کرد، شاهد شکوفايي در اين بخش و در ساير زمينه‌ها از جمله بهره‌وري آب و خاک، حفظ جنگل‌ها و مراتع و توسعه در بخش آبزيان خواهيم بود.
رييس‌جمهوري با اشاره به اينکه دولت نسبت به برخي مسايل حاکميتي که در زمينه توسعه کشاورزي بر عهده دارد، توجه مي‌کند، تصريح کرد: بار عمده کشاورزي بر عهده مردم است و همه اقدامات بايد با حمايت و حضور آنان انجام شود.
دکتر روحاني ادامه داد: بنده در ادامه قولي که وزير و مسئولان وزارت جهاد کشاورزي دادند به ملت عزيز قول مي‌دهم در آينده‌اي نزديک شاهد تحولي خوب در محصولات کشاورزي خواهيم بود و رقم اتکا در کالري مورد نياز را در برنامه‌اي ۴ ساله به بيش از ۸۰ درصد خواهيم رساند.
رييس‌جمهوري همچنين در خصوص چگونگي اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه‌ها نيز خاطر نشان کرد: دولت در مرحله دوم هدفمندي يارانه‌ها در پي اجراي تبصره ۲۱ قانون بودجه سال ۹۳ است و در اين راستا اولين قدم با همکاري مردم بسيار خوب برداشته شد و با توجه به اينکه در قانون آمده بود افرادي که نيازمند هستند، بايد يارانه دريافت کنند، دولت از مردم خواست تا کساني که احساس نياز دارند، ثبت نام کنند.
روحاني افزود: اين اقدام بزرگي بود که با کمال آرامش و طمأنينه مردم ظرف ده روز در سراسر کشور به انجام رسيد و بنده از همه مسئولان که تسهيلات لازم را فراهم کردند و همچنين از حوصله و متانت مردم در عمل و اجرا بسيار تشکر مي‌کنم.
رييس‌جمهوري ادامه داد: همچنين از همه کساني که به دعوت فرهيختگان، علما، بزرگان و دلسوزان جامعه و به قانون مجلس لبيک گفته و ثبت‌نام نکرده و يا پس از ثبت‌نام انصراف دادند نيز تشکر مي‌کنم؛ البته راه انصراف از دريافت يارانه تا پايان سال باز خواهد بود.
دکتر روحاني تصريح کرد: مردم هر زمان که احساس کنند پول ناچيزي که از اين محل دريافت مي‌کنند در اختيار خانواده بزرگ ملت و توسعه بهداشت، درمان، توليد و حمل و نقل عمومي و حفظ محيط زيست قرار مي‌گيرد، همکاري کرده و مي‌توانند از دريافت يارانه انصراف دهند.
رييس‌جمهوري گفت: دولت قدم به قدم در خصوص اينکه اين پول در چه محلي هزينه مي‌شود، به مردم گزارش شفاف خواهد داد.
روحاني با بيان اينکه قدم دوم در مسير اجراي مرحله دوم قانون هدفمندي يارانه‌ها که اعلان قيمت حامل‌هاي انرژي است طي هفته ‌جاري انجام خواهد شد، افزود: دولت مي‌توانست قيمت‌هاي بالايي براي حامل‌هاي انرژي تعيين کند و درآمد بيشتري به نفع توليد و ارائه خدمات به مردم کسب نمايد اما بخاطر شرايط تورمي کشور اين قيمت‌ها با شيب ملايمي افزايش خواهد يافت که اثر آن بر تورم بسيار کم خواهد بود.
رييس‌جمهوري تأکيد کرد: مردم بايد مراقب باشند تا در گوشه و کنار عده‌اي از اين افزايش قيمت‌ها سوء استفاده نکرده و با تبليغات غيردقيق موجب ترس مردم نشوند چرا که آثاري بر روي قيمت‌ها نخواهد داشت.
روحاني افزود: البته افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي تورم بسيار محدودي را در پي خواهد داشت اما به آن ميزان نيست که بخواهد موجب نگراني مردم شده و مشکلي را ايجاد کند؛ دولت بطور همزمان در کنار آن اقداماتي را براي مهار آثار تورمي انجام خواهد داد.
رييس‌جمهوري با بيان اينکه اين اقدام در کل به نفع، خير و صلاح ملت ايران خواهد بود، گفت: دولت در اين زمينه به عنوان خادم مردم اقداماتي که قانون تکليف کرده انجام خواهد داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن