تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 13 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813872703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت اينترنتي در پوشش کافي نت توسط زوجي در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۵۵ق.ظ)
سرقت اينترنتي در پوشش کافي نت توسط زوجي در قم رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري زن و شوهري خبر داد که بصورت اينترنتي از حساب ديگران سرقت مي کردند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسن محمد رضايي در تشريح اين خبر گفت: با دادخواهي فردي مبني بر اينکه شخص ناشناسي به صورت اينترنتي در چند مرحله مبالغي از حساب بانکي وي برداشت کرده است، رسيدگي به اين پرونده در دستور کار قرار گرفت.
وي افزود:با تحقيقات پليس مشخص شد که انتقال وجه از حساب شاکي از درگاه بانکهاي مختلف صورت گرفته و تعدادي گوشي موبايل از يکي از استان هاي همجوار خريداري و توسط يک خانم جوان تحويل گرفته شده است.
رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان ادامه داد: با تحقيقات تکميلي پليس،متهم اصلي که صاحب يک کافي نت بوده است، در يکي از محلات شهر قم شناسايي و دستگير شد.
وي خاطر نشان کرد: متهم با مشاهده مستندات پليس به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: با نصب نرم افزار سرقت، اطلاعات افرادي که به کافي نت وي مراجعه مي کردند در دسترس وي قرار مي گرفت و پس از گذشت مدتي به طوري که به وي شک نکنند، حساب آن ها را خالي مي کرده است.
سرهنگ محمد رضايي اظهار داشت: متهم در ادامه اعترافات خود اظهار داشته که پس از برداشت وجوه ،با کارت ملي يکي از مشتريان که در کافي نت جا مانده بود ،تعدادي سيم کارت و گوشي موبايل خريده است اما به علت اينکه فروشگاه مجهز به دوربين مدار بسته بوده، همسرش را براي تحويل گرفتن آن ها به فروشگاه فرستاده و او نيز با نام و آدرس جعلي آن ها را تحويل گرفته و خارج شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن