تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814982883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضرت فاطمه زهرا(س) بالاترین الگو برای زنان مسلمان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حضرت فاطمه زهرا(س) بالاترین الگو برای زنان مسلمان است خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان حضرت فاطمه زهرا(س) را بهترین هدیه خداوند به پیامبر و بالاترین الگو برای زنان مسلمان دانست.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱ ارديبهشت ساعت 10:48



   
به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام والمسلمین حسین مرشدی، در آیین بزرگداشت روز زن، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)،گفت: این نشست که به یمن تجلیل از همکاران عزیزمان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ترتیب داده شده مختصر به تبریک و تقدیر نیست بلکه قدردانی از مقام شامخ زنان و مادران است.
 
وی حضرت فاطمه زهرا(س) را بهترین هدیه و رحمت خداوند به پیامبر بزرگوار اسلام دانست و اظهار داشت: خداوند هدیه ای را به حضرت محمد(ص) عطا کرد و به او دختری داد که روح و جان او را نورانی تر کرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: وقتی پیامبر را به داشتن دختری که الگوی زنان بود، به تمسخر می گرفتند خداوند به ایشان فرمود که نسل فاطمه زهرا(س) تمام جهان هستی را دربر خواهد گرفت و اسلام ناب محمدی برای همیشه پایدار می ماند.
 
حجت الاسلام و المسلمین مرشدی در ادامه به جایگاه زن در دین اسلام اشاره کرد و یادآور شد: اسلام برای زنان والاترین و با ارزشمندترین نقش را قائل است در صورتیکه غربی ها به زنان نگاه دیگری دارند.
 
وی از زنان به عنوان دانشگاه جامع تربیتی اسلام نام برد و تصریح کرد: در اسلام، مردان بزرگ از دامن زنان بزرگ به معراج می روند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه زنان جامعه اسلامی به برکت وجود فاطمه زهرا(س) از بالاترین ارزش برخوردار هستند افزود: زنان مسلمان باید بر خود ببالند که دارای الگویی مانند حضرت زهرا(س) هستند.
 
حجت الاسلام و المسلمین مرشدی از فاطمه زهرا به عنوان بهترین همسر، بهترین مادر و بهترین فرزند دختر در عالم هستی یاد کرد و گفت: اگر زنان می خواهند در دنیا و آخرت سعادتمند شوند باید الگوی خود را حضرت فاطمه(س) قرار دهند.
 
در پایان این آیین از کارکنان زن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تجلیل و هدیه ای به رسم یادبود به آنان اهدا شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن