تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش ما تقویت نقش بانوان در اداره امور جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تلاش ما تقویت نقش بانوان در اداره امور جامعه است خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت: تلاش ما تقویت حضور بانوان و پررنگ تر کردن نقش آنان در اداره امور جامعه است و از هرچه در توان داریم برای تحقق این امر استفاده می کنیم.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱ ارديبهشت ساعت 10:45



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در نشست با کارکنان استانداری بوشهر به مناسبت گرامیداشت روز زن افزود: اما بانوان باید بدانند ایفای نقش آنان در جامعه منحصر به بخش های دولتی نمی شود و باید در خارج از چارچوب های رسمی و دولتی با فعال سازی سازمان های مردم نهاد و حضوری قوی در عرصه کارآفرینی بیش از گذشته در تداوم و استحکام انقلاب اسلامی نقش داشته باشند.

وی اظهار کرد: بانوان در این استان نشان داده اند توانمندی لازم برای حضور و فعالیت در بخش های مدیریتی مختلف را دارند و ما نیز بنا داریم از این توانمندی به بهترین شکل بهره ببریم.

استاندار بوشهر گفت: بدنبال شناسایی ظرفیت های مدیریتی بانوان در استان بوشهر هستیم و این امر با جدیت پیگیری می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده توسط امور بانوان استانداری یادآور شد: امور بانوان و خانواده استانداری برنامه های خوبی در این راستا تدوین کرده است و همه باید کمک کنیم با اجرای این برنامه ها بانوان به جایگاه خود در اداره امور جامعه دست یابند.

استاندار بوشهر گفت: دولت بر حقوق شهروندی تاکید دارد و یکی از این حقوق، رعایت حقوق بانوان است و تلاش می کنیم در استان این حقوق رعایت و اجرا شود اگرچه گام های اساسی را در این زمینه باید خود بانوان بردارند.

سالاری با اشاره به برخی درخواست های کارکنان استانداری افزود: اکثر موارد و درخواست های مطرح شده قابل پیگیری و انجام است و این موارد را بررسی کرده و رسیدگی می کنیم.

وی اضافه کرد: تعاونی مسکن با مشکلات عدیده ای مواجه است که پیگیر رفع آنها هستیم و برای اختصاص ساعت هایی در وقت اداری در هفته به ورزش بانوان اگر از لحاظ قانونی مشکلی نداشته باشد اقدام می کنیم.

سالاری گفت: کارشناسان نیز در حوزه کاری خود خلاقیت، پیشنهاد و ایده های جدید و عملی داشته باشند تا با خرد جمعی کارهای استان را پیش ببریم. 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن