تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821219407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبیین هویت اسلامی و معرفی آن به نسل های بعد پایداری و تداوم اسلام را تقویت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان حجت الاسلام قمری نیا در گفتگو با مهر:
تبیین هویت اسلامی و معرفی آن به نسل های بعد پایداری و تداوم اسلام را تقویت می کند
همدان – خبرگزاری مهر: سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: بازشناسی و تبیین هویت اسلامی و معرفی آن به نسل های بعدی، نقش بسزایی در پایداری و تداوم اسلام خواهد داشت.



حجت الاسلام حسین علی قمری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: 15 گفتمان در کبودراهنگ به مناسبت هفته زن با همکاری مبلغین خواهر برگزار می شود. سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ افزود: بازشناسی و تبیین هویت اسلامی و معرفی آن به نسل های بعدی، نقش بسزایی در پایداری و تداوم اسلام خواهد داشت.  وی بیان داشت: همچنین فرهنگ فاطمی از اصیل ترین فرهنگ ها است که باید در جامعه گسترش یابد. حجت الاسلام قمری نیا در ادامه به شعار سال"اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" اشاره کرد و اذعان داشت: با خلق حماسه اقتصادی و توسعه  فرهنگی دشمنان برای همیشه از رسیدن به نقشه های شوم خود علیه نظام جمهوری اسلامی نا امید و آخرین حربه های خود را برای مقابله با این نظام مردمی از دست خواهند داد. سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به با شکوه اجرا شدن مراسم هفته زن دراین شهرستان اضافه کرد: یادآوری مناسبت های مذهبی بزرگ نقش موثری در بیداری و هشیاری امت ها و انسان ها دارد. وی عنوان داشت: با هماهنگی های انجام شده با ۵۰ مبلغ و روحانی بومی و مستقر نشست های سخنرانی با محوریت تبیین ارزشهای فاطمی در سطح این شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام قمری نیا در ادامه گفت: همچنین جشن های هفته زن و سالروز میلاد حضرت زهرا(س) به همت هیئت مذهبی و با همکاری روحانیان مستقر، طرح هجرت و بومی در تمامی شهر ها و  روستاهای این شهرستان در حال اجرا است. سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه این جشن ها در بیش از ۱۰۰ روستای این شهرستان در حال برگزاری است، ابراز داشت: در این جشن ها برنامه های متنوع و شادی اجرا می‌ شود که از جمله آنها، سخنرانی روحانیان و خطبا با موضوع فرهنگ فاطمی و مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع) است. وی با بیان اینکه بهترین زنان عالم، فاطمه زهرا(س) الگوی انسان های شیفته کمال و به ‌ویژه زنان پویای راه سعادت است گفت: ایشان نمونه ای کامل و گویا برای زنانی که در پی زندگی راستین و حرکت در مسیر درست هستند است.


۱۳۹۳/۲/۱ - ۱۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن