تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814744622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از کمک خیرین مدرسه ساز مبتکرانه و خلاقانه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین روزبه:
استفاده از کمک خیرین مدرسه ساز مبتکرانه و خلاقانه باشد
قزوین- خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: خیرین مدرسه ساز در توسعه آموزشی کشور نقش تاثیرگذاری دارند و در استفاده از مشارکت آنها باید خلاقیت و ابتکار داشته باشیم.



به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان یکشنبه شب با حضور استاندار قزوین در سالن شهید رجایی تربیت معلم قزوین برگزار شد. مرتضی روزبه در این مراسم با اشاره به سابقه فعالیت های خیرخواهانه در بخشهای مختلف اظهارداشت: مردم استان قزوين افراد وظيفه شناسي هستند و در امور خیر و خداپسندانه همواره پیشتاز بوده اند. وی افزود: کارهای خیر در کشورمان سابقه دینی دارد و انسانهای متعهد و با ایمان مشارکت بیشتری در این امور دارند. روزبه به مرحله دوم طرح هدفمندي يارانه ها اشاره کرد و تیادآورشد: انصراف از دريافت يارانه هم از اقدامات خير خواهانه و كمک به افراد نيازمند محسوب می شود که باید مورد تقدیر قرار گیرد.

این مسئول بیان کرد: در سال گذشته به جمعيت يک ميليون دويست هزار نفري قزوين بيش از ششصد میلیارد تومان يارانه به ازاي هر نفر 45 هزار تومان پرداخت شد و اين در شرايطي است كه بودجه عمراني تخصيص يافته به پروژه هاي استان در سال گذشته فقط 30 ميليارد تومان بوده است که مقایسه این دو عدد نشان می دهد پنج درصد بودجه تخصيص يافته به بخش يارانه ها برابر با بودجه عمرانی استان در سال گذشته بوده است.

وی گفت: حجم پولی که فقط به حساب مردم پرداخت شده و از چرخه مدیریتی خارج شده و نقشی در توسعه و آبادانی استان نداشته از اعتبارات عمرانی استان بیشتر بوده که این موضوع منطقی نیست و اگر بخشی از این اعتبارات وارد چرخه توسعه می شد شرایط دیگری را در استان ایجاد می کرد. روزبه تصریح کرد: به هر حال در یک زمانی باید تصمیم اساسی گرفت و منابع مالی را بهتر مدیریت کرد و در این شرایط مردم قزوین وظیفه خود را خوب می دانند. استاندار گفت: خوشبختانه برای انجام کارهای خیر در استان نیت و همت خوبی وجود دارد و در بدترین شرایط اقتصادی نیز در کار خیر مانعی ایجاد نشده است و این روند باید ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در موضوع خیرین مدرسه ساز نیز باید شاهد ابتکارات، نوآوری و خلاقیت باشیم افزود: ساز و کار لازم برای استفاده از کمک های فکری خیرین نیز می تواند در دستور کار قرار گیرد. استاندار در ادامه با اشاره به اینکه در استان توسط خیرین مدارس بسیار خوبی ساخته شده و در سایر بخش ها نیز می توان از آن الگو گرفت تصریح کرد: این اقدامات باید استمرار داشته باشد و پوشش جامع تر و بهتری به دانش آموزانی که استطاعت مالی ندارند داده شود. وی گفت: خیرین استان قزوین اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند و آثار ماندگاری نیز بر جا گذاشته اند که باید آن ها بشناسیم و مورد تقدیر و تجلیل قرار دهیم. روزبه با بیان اینکه استان قزوین یک استان با ریشه است افزود: مساجد و آب انبارها در استان با همت بلند شخصیت های این چنینی ساخته شده است و این خط سیر می تواند ادامه داشته باشد اما مهم در این بین ابتکارات و نو آوری ها است که باید به آن توجه ویژه شود. در پایان این مراسم توسط استاندار از تعدادی خیر مدرسه ساز استان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.


۱۳۹۳/۲/۱ - ۰۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن