تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820969329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید دولت استفاده از توانمندی بانوان در شرایط برابر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تاکید دولت استفاده از توانمندی بانوان در شرایط برابر است خبرگزاری پانا :استاندار بوشهر گفت: دولت تدبیر و امید تاکید دارد از توانمندی بانوان در شرایط برابر استفاده کند و آنان در اداره جامعه نقش جدی تری داشته باشند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۱ فروردين ساعت 21:30

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکترمصطفی سالاری در همایش گرامیداشت روز زن با بیان اینکه دولت برنامه دارد از حضور بانوان در اداره امور جامعه استفاده شایسته ای داشته باشد، افزود: توانمندی بانوان منحصر به مناصب اداری نیست و این قشر تاثیرگذار در جایگاه های مختلف می توانند به جامعه خدمات ارائه کنند.

وی اضافه کرد: نقش بانوان در برهه های مختلف تاریخ نقشی سرنوشت ساز و کلیدی بوده است و اسلام تاکید فراوانی بر جایگاه واقعی آنان دارد.

سالاری تصریح کرد: در فرهنگ ایران نیز اگرچه جایگاه زنان با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است اما آنان در ایران و فرهنگ اسلامی جایگاه رفیعی داشته و دارند و در دوران معاصر نیز پیروزی انقلاب اسلامی مرهون حضور موثر زنان در عرصه مبارزه بوده است.

استاندار بوشهر یادآور شد: نقش بانوان در تداوم انقلاب اسلامی انکارناپذیر است و نقش بی بدیلی در استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

سالاری با اشاره به اهمیت فعالیت بانوان کارآفرین در جامعه گفت: فعالیت بانوان کارآفرین در جامعه روند رو به رشدی دارد و دولت تاکید فراوانی بر حمایت از این امر دارد ولی لازم است بانوان نیز در این عرصه اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی اظهار کرد: دولت خودش را مکلف به حمایت جدی از بانوان کارآفرین می داند تا شاهد حضور پررنگ تر آنان در عرصه های مختلف کارافرینی باشد.

استاندار بوشهر با تاکید بر حضور پررنگ زنان در سایر عرصه ها گفت: سازماندهی و تقویت این حضور از برنامه های دولت است و بانوان فعالیت های خود را در قالب سازمان های مردم نهاد اعلام کنند و دولت نیز برای حضور موثرتر و منسجم تر آنان به منظور فرهنگ سازی در جامعه حمایت می کند.

سالاری با اشاره به برنامه های اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری در این عرصه افزود: دستگاه ها و نهادها برای اجرای هرچه بهتر این برنامه ها در راستای ارتقا نقش بانوان در جامعه همکاری بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد حلقه های بین مردم و دولت هستند و باید کمک کنیم این سازمان ها که نقش بی بدیلی در جامعه دارند منسجم تر فعالیت کنند تا مورد حمایت هرچه بیشتر دولت قرار گیرند.

استاندار بوشهر گفت: بانوان می توانند با تشکیل سازمان های مردم نهاد و فعالیت سازماندهی شده در قالب این سازمان ها مسایل بانوان و موضوعات عمومی را به گوش دولت برسانند و از این طریق با دولت مذاکره کنند و بنای ما نیز این است که از فعالیت بانوان در هر عرصه های تا آنجا که امکان دارد حمایت کنیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن