تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814740298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ سوالات خود در زمینه "حساسیت‌های فصلی" را اینجا بخوانید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
پاسخ سوالات خود در زمینه "حساسیت‌های فصلی" را اینجا بخوانید
اما پاسخ سوالات برخی از کاربران درخصوص "حساسیت‌های فصلی" که توسط دکتر محمدرضا عمرانی متخصص گوش، حلق و بینی داده شده است، به شرح ذیل می باشد: فصل بهار و پاییز صبح‌ها که از خواب پامیشم خیلی عطسه می‌کنم البته من "پولیپ بینی" دارم اما عمل هم نکردم ناگفته نماند که این فصل‌ها بینی‌ام هم میگیرد صدام عوض می‌شه "اسپری بینی" هم دارم اما بعد از یک مدت خودش خوب میشه تشکراز شما دکتر عزیز و باشگاه خبرنگاران
پاسخ، از دکتر محمدرضا عمرانی، متخصص گوش، حلق و بینی: این درمان موقتی که انتخاب کردید خوب است اما برای درمان قطعی باید با جراحی این "پولیپ" رفع شود زیرا پولیپ‌ها هم در بینی و هم در سینوس نیز می‌توانند ایجاد شوند.

حدود چهار سال است که در ایام تابستان که هوا گرم می‌شود حساسیتم شروع می‌شود به طوری که اگر زیر باد پنکه و کولربروم بینی‌ام کامل می‌گیره و شروع به آب‌ریزش می‌کند و با توجه به این‌که در جنوب زندگی می‌کنم تحمل این شرایط برام خیلی سخت شده تا به حال به هر پزشکی مراجعه کرده‌ام یه مقدار قرص و آمپول تجویزکرده که فایده‌ای نداشته است لطف کنید من رو راهنمایی کنید چه دارویی مصرف کنم؟
پاسخ، از دکتر محمدرضا عمرانی، متخصص گوش، حلق و بینی: مورد شما آلرژیک است که مربوط به بینی و یا سینوس‌ها نیز می‌شود. بهترین کار،دوری از موارد حساسیت‌زا، استفاده از ماسک که مرطوب آنها بهتر است و هم‌چنین استفاده از دارو‌های ضدآلرژی همچون، آنتی‌هیستامین خوراکی و یا اسپری استنشاقی داخل بینی است البته قبل از همه‌ی این‌ها مراجعه به کلینیک‌های ویژه آلرژی بهترین گزینه‌ی پیشنهادی من به شما است.

علائم حساسیت فصلی رو بگید، چه فرقی با سرماخوردگی داره؟
پاسخ، از دکتر محمدرضا عمرانی، متخصص گوش، حلق و بینی: به طور کلی بیشتر علائم هر دو عارضه هم‌چون آبریزش بینی، ترشحات زیاد، عطسه و سرفه‌های مکرر است اما در مورد سرماخوردگی وقوع آن در فصول سرد سال، تب و درد بدن و همچنین شدت ترشحات چرکی،‌تا حد قابل ملاحظه‌ای می‌تواند در تفکیک و تشخیص سرماخوردگی از آلرژی مؤثر شود.

عملی‌ترین روش درمان علائم با نشانه‌های خارش بینی و حلق و عطسه‌های مکرر چیست؟
پاسخ، از دکتر محمدرضا عمرانی، متخصص گوش، حلق و بینی:حساسیت 3 درمان کلی دارد که بهترین آن ایمنی درمانی از طریق حساسیت زدایی و تحت نظر متخصصین ایمنی شناسی آسم وآلرژی هست و در کنار آن‌ها استفاده از داروهای موضعی هم‌چون استعمال افشانه‌های کورتونی بینی و ضدحساسیت‌ها نیز پیشنهاد می‌شود.

آیا حساسیت‌های فصلی مکرر می‌تواند باعث کم ‌شنوایی شود؟
پاسخ، از دکتر محمدرضا عمرانی، متخصص گوش، حلق و بینی: در صورتی‌که احتقان و التهاب ناشی از حساسیت بینی و گرفتگی آن مکررا تکرار و طولانی باشد، شاید منجر به اختلال عملکرد شیپورهای استاش(راه هوادار شدن گوش میانی) از طریق بینی بیانجامد و منجر به کاهش درصدی از شنوایی و ناراحتی ناشی از آن شود که البته چندان شایع نبوده و نیز با درمان خودآلرژی برطرف می‌شود.



1393/1/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن