تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805537380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید بیشترجایزه بهتر تور فروشگاههای زنجیره ای برای صید مشتریان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خرید بیشترجایزه بهتر تور فروشگاههای زنجیره ای برای صید مشتریان شهر ری- ایرنا- تشویق به خرید و مصرف اقلام ضروری و تحمیلی به بهانه اهدای جایزه در ازای مبالغ معین و بلکه بالاتر، مدتی است که در فروشگاههای زنجیره ای و حتی برخی خرده فروشی ها رونق یافته و به یک راهکار فروش بیشتر تبدیل شده است.


به گزارش ایرنا، مصرف گرایی و ریخت و پاش متاسفانه در بسیاری از خانواده ها به یک فرهنگ تبدیل شده و از طرفی عاملان فروش در سطح کلان نیز به جهت پیشی گرفتن و جلو افتادن از رقبای خود برای جلب توجه مصرف کنندگان نگون بخت، با ارایه برنامه های وعده ای و از طرفی به نمایش گذاشتن انواع خودرو و لوازم برقی و خانگی، خارج کردن اقلام بنجول و بی کیفیت، تورهای جذابی برای صید خریداران پهن می کنند.
مصرف کنندگان واقعی و خریداران موردی با دیدن اینگونه تبلیغات دلربا، یک دل نه صد دل شیفته زرق و برق جوایز واهی شده و به یکباره خرید ضروری را در یک چشم برهم زدن به چندین برابر انجام می دهند و دست آخر از سوی فروشنده و یا فروشگاه معظم یک تکه کارت با وعده قرعه کشی البته با شرط و شروط اعمالی، به دام این مراکز افتاده و چشم انتظاری تا روز موعود همراه آنان خواهد بود.
فروشگاه نجم خاورمیانه (هایپرسان سابق) واقع در خیابان فدائیان اسلام از جمله یکی از دهها فروشگاههای زنجیره ای این شرکت مدت سه سالی است در این منطقه از جنوب تهران تاسیس شده و تا کنون نیز با اقبال عمومی مواجه شده و در این راستا با برگزاری چندین دوره جشواره بزرگ قرعه کشی و اهدای جوایز ریز و درشت و البته کارت هدیه خرید از فروشگاه ، دارا و ندار را به سوی خود جلب کرده است.
قبل از شروع سال جدید، ساعت 19 روز 30 فروردین ماه 93 یکی از ایام وعده داده شده از سوی عاملان این فروشگاه برای خرید کنندگان محترم جهت شرکت در قرعه کشی دهها جایزه و خودرو ، عنوان شده بود و طی حدودا 40 روز ، خریداران بی شماری برای رسیدن به این روز تاریخی لحظه شماری می کردند که بلاخره این روز فرارسید.
دهها نفر از مشتریان این فروشگاه ساعاتی جلوتر از لحظه قرعه کشی در این مکان حاضر شده بودند و هرلحظه که به ساعت 19 نزدیک می شدیم ، برشمار این افراد جهت شرکت در قرعه کشی افزوده می شود. اما از قرعه کشی خبری نبود.
عوامل فروشگاه می گفتند قرعه کشی ساعت 15 انجام و لیست آن بر روی دیوار نصب شده و شرکت کنندگان برای کسب اطلاع از اسامی برندگان خوش شانس به این محل مراجعه کنند.
برخی از مسوولان حاضر در این فروشگاه از وضع پیش آمده ابراز تاسف می کردند و قبول داشتند که نبایستی این حرکت تا پیش از حضور مردم شرکت کننده در قرعه کشی انجام می شود.
چهره های برافروخته و عصبانی مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان را می شد از حالات آنان و برخی مواقعه گفتار تندشان مشاهده و ملاحظه کرد و اکثر آنان خواهان پاسخ گویی مسوولان فروشگاه برای خلف وعده شان در رابطه با تغییر زمان قرعه کشی بود که به صورت غیرحضوری و در نبود آنان انجام گرفته بود.
جالب اینکه از ماشین های آنچنانی خبری نبود و تنها اسامی حدود 50 الی 60 نفر مشخص شده بود که بیشتر آنان برنده یک کارت هدیه خرید 50 هزار تومانی از فروشگاه و تعدادی نیز لوازم ریز برقی و خانگی برنده شده بودند که باید به دست اندرکاران این فروشگاه دست مریزاد گفت.
خبرنگار ایرنا در گفت و گو با مسوول روابط عمومی فروشگاه زنجیره ای نجم خاورمیانه موضوع را جویا شد که چرا این قرعه کشی بدون اطلاع خریداران و در زمانی دیگر انجام شده است ، که وی در پاسخ گفت: قرعه کشی ها هر ماه و به صورت غیرحضوری انجام می شود و قرعه کشی فروشگاه فدائیان اسلام نیز در این رابطه بوده است.
حسین محمدی افزود: فروشگاه نجم خاورمیانه اولین دارنده نشان ایزو در خصوص احترام به حقوق مشتریان است و تا کنون سعی شده حقی از خریداران پایمال نشود و از طرفی چنانچه در فروشگاه فدائیان اسلام زمان قرعه کشی تغییر کرده قطعا از سوی مدیر فروشگاه تشخیص داده شده است.
این گزارش حاکیست تا زمان ارسال خبر مدیر فروشگاه نجم خاوریمانه فدائیان اسلام برای ارایه توضیحات در دسترس نبود و از این رو ایرنا آمادگی آنرا دارد پاسخ مقتضی مسوولان فروشگاه را به سوال دهها نفر از خریدارانی که روز گذشته برای شرکت در مراسم قرعه کشی حاضر شده بودند ولی متاسفانه کسی حاضر به توضیح شفاف نبود ، منعکس کند.
1724/1417/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن