تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814694258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ارومیه: مسوولیت دستگاههای متولی فرهنگ بسیار خطیر و حساس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ارومیه: مسوولیت دستگاههای متولی فرهنگ بسیار خطیر و حساس است مهاباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسوولیت دستگاههای متولی فرهنگ برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و ایرانی در جامعه و تحقق شعار سال بسیار خطیر و حساس است.


حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مهاباد اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ این مسوولیت ابعاد دیگری به خود گرفته و حساسیت بیشتری برای دستگاههای متولی فرهنگی دارد.
وی با اشاره به سنگین بودن رسالت خطیر متولیان فرهنگی برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گفت: این دستگاهها باید با نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ایرانی در بین اقشار مختلف مردم ضمن تحقق شعار سال، فرهنگ جامعه را به سوی افقهای روشنی که معظم له بر آن تاکید دارند، تعالی ببخشند.
امام جمعه ارومیه گفت: نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب با توجه به درایت ایشان به مسایل حساس کشور و نیز مسایل بین المللی بوده و لازم است که تمامی دستگاههای مختلف کشور برنامه های اقتصادی و فرهنگی خود را همسو با این نامگذاری برنامه ریزی کنند.
وی با تاکید بر غنی سازی فرهنگی و تکیه بر فرهنگ ایرانی اسلامی برای جامه عمل پوشاندن به شعار امسال افزود: رسیدن به اقتصاد مقاومتی و استقلال با اتکا به فرهنگ خودساخته امکانپذیر است تا دشمن نتواند با تحمیل فرهنگ خود، ما را از درون تهی کند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین به تصمیم دولت امریکا در ایجاد ممانعت از ورود نماینده جمهوری اسلامی ایران به مقر سازمان ملل اشاره کرد و گفت: این عمل کشور امریکا مغایر با قوانین عرف حقوقی و دیپلماسی است.
وی اظهار کرد: کشورهای غربی که همیشه از نقض حقوق بشر در دیگر کشورها انتقاد کرده و خود را بانی دمکراسی و عدالت خواهی در جهان می دانند، به طور آشکار حقوق دیپلماتیک نماینده ایران را در سازمان ملل نقض می کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه روز شنبه برای شرکت در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تجلیل از مقام زن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد به این شهرستان سفر کرده بود.
7512/584/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن