تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قزوین بر استفاده از جایگاه نماز جمعه برای ترویج فرهنگ اسلامی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه قزوین بر استفاده از جایگاه نماز جمعه برای ترویج فرهنگ اسلامی تاکید کرد قزوین – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین بر استفاده از جایگاه و تریبون نماز جمعه برای ترویج فرهنگ اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان تاکید کرد.


به گزارش ایرنا ، آیت اله ˈهادی باریک بین عصر روز شنبه در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات استان که در دفتر امام جمعه شهر شال برگزار شد، به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ دینی و اسلامی اشاره کرد و افزود: باید از جایگاه نماز جمعه برای ترویج بیشتر فرهنگ اسلامی بهره برداری شود.
وی اظهار داشت: ائمه جمعه استان باید با جدیت و به عنوان یک تکلیف در امر توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و بیان معارف دینی برای نسل جوان تلاش کنند.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همچنین مسوولین دستگاههای فرهنگی باید در این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند تا نسلی تربیت یافته با آموزه های اسلامی تحویل جامعه شود.
آیت اله باریک بین تصریح کرد: دشمنان ملت در گذشته با راه اندازی تحریم های اقتصادی قصد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند که موفق نشدند ولی امروز با راهبری دیگر فرهنگ ما را نشانه گرفته و به دنبال ترویج فرهنگ غرب در بین نسل جوان هستند.
وی یادآور شد: امروز نیروهای مسلح و نیروی انتظامی به پشتیبانی ملت، با اقتدار در مقابل توطئه های فرهنگی دشمن ایستاده اند و ما باید قدردان این نعمت های الهی باشیم.
آیت الله باریک بین در ادامه ضمن قدردانی از تلاش مسوولین ستادهای نماز جمعه سراسر استان در برگزاری این فریضه دینی، گفت: باید کاری کنید تا حضور جوانان و نوجوانان در نمازهای جمعه بیشتر شود.
آیت اله ˈعلی اسلامیˈ امام جمعه شهر تاکستان نیز ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: فاطمه زهرا (س) به عنوان نمونه یک بانوی کامل، در همه ابعاد زندگی می تواند الگوی زنان کشور باشد.
وی افزود: تریبون نماز جمعه بستر خوبی برای ارتقای آگاهی های دینی و مسایل سیاسی است و در این میان مسوولان ستاد برگزاری نیز زحمات بی شائبه ای متحمل می شوند.
حجت الاسلام والمسملینˈتقی بهبودیˈ مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هم در این گردهمایی گفت: رسانه ها در فرهنگ سازی بسیار تاثیرگذار هستند و در ایام فاطمیه و مناسبت ها با تهیه برنامه های مفید و معنوی توانسته اند موفق عمل کنند.
7390/ 614
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن