تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802195136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

والدین دانش آموزان متولی برگزاری آیین های بزرگداشت روز معلم شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

والدین دانش آموزان متولی برگزاری آیین های بزرگداشت روز معلم شوند کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه بر برگزاری بزرگداشت روز معلم توسط والدین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: مردم از برنامه های کلیشه های و آیین های تکراری زده شده اند.


به گزارش ایرنا، ˈابراهیم رضایی بابادیˈ روز یکشنبه در یازدهمین گزارش کاری خود که بر روی وبسایت شخصی اش منتشر کرد، افزود: والدین بچه ها اگر دوست داشتند، به مدرسه بیایند و در مراسمی از معلمین تجلیل کنند و برنامه ها را هم خودشان برگزار کنند.
وی در نشست اخیر شورای آموزش و پرورش استان افزوده است: اهمیت کار در اینجاست که مردم خودشان سخنرانی و صحبت کنند نه مسوولین، معلمین هم برنامه کلیشه ای و خسته کننده را دوست ندارند و نیازی هم به هفته نیست، یک روز برای بزرگداشت روز معلم کافی است.
وی در ادامه گفته است: هزینه این هفته ها را باید صرف حقوق، مزایا و امکانات رفاهی و تحصیلات معلمان کنیم، هر سال هزینه های زیادی صرف پوستر و تبلیغات و غیره می شود و از طرفی با برگزار نکردن این هفته ها مملکت را هم تعطیل نکرده ایم.

* تصمیم گیری در باره جمع آوری معتادین

استاندار کرمانشاه در ادامه گزارش خود به جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرده و افزوده است: در این جلسه باید در باره مکانی برای نگهداری معتادین هماهنگ می شد، قبل از عید تعدادی از معتادین را در سطح شهر جمع کرده بودند و این کار را می خواستند ادامه دهند و مشکل اعتبار داشتند.
رضایی بابادی گفته است: در این جلسه هماهنگی لازم برای منبع تامین اعتبار مطرح شد، قرار شد همچنان کار جمع آوری معتادین در سطح شهر ادامه یابد تا تامین اعتبار صورت گیرد، بحث هایی بود که ما این کار را به شکل یک انجمن خیریه یا NGO در آوریم، مردم و افراد خیر هم کمک کنند و ما هم کمک کنیم.
استاندار کرمانشاه در ادامه عنوان کرده است: به دلیل اهمیت این موضوع، شب هم جلسه دیگری در خصوص ساماندهی معتادینِ دستگیر شده در ایام نوروز را با انجمن خیرین، نیروی انتظامی، شهرداری، اتاق بازرگانی، بهداشت و درمان و دستگاه های اصلی داشتیم.
وی افزوده است: در این نشست تصمیم گرفتیم که یک هیات امنایی برای این کار تشکیل شود و با کمک شهرداری و شورای شهر ساماندهی ها صورت گیرد، چون کارهای وابسته به دستگاه های دولت نسبت به کارهای مردم محور، توان و ظرفیت کمتری دارند.

* تاکید ائمه جمعه بر ضرورت ایجاد زمینه برای تسهیل سرمایه گذاری در استان

استاندار کرمانشاه همچنین به نشست خود در دفتر آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه با ائمه جمعه استان اشاره کرده و افزوده است: در این جلسه عمده بحث ها در باره مسائل فرهنگی و اجتماعی بود و ضرورت توجه بیشتر به بحث حوزه اجتماعی استان از موضوعات اصلی گفت و گوها بود.
رضایی بابادی افزوده است: مباحث بسیار خوب دیگری نیز با ائمه جمعه داشتیم، بخصوص تاکید داشتند که شرایط سرمایه گذای در استان تسهیل شود، این امر مورد تاکید ما نیز هست و از روزی که به استان آمده ام بزرگترین دغدغه ام تسهیل امر سرمایه گذاری بوده است.

*مخابرات؛ زیربنای توسعه

جلسه با آقای لطفعلی مدیرعامل مخابرات استان از دیگر برنامه های استاندار کرمانشاه است که در این خصوص می گوید: مخابرات شاخه های زیادی دارد، تلفن همراه، اینترنت و ... به ایشان گفتم برنامه ای برای اول شدن مخابرات کرمانشاه در همه زمینه ها بیاورد و ما هم صددرصد حمایت می کنیم.
وی افزوده است: به لطفعلی گفتم هر کاری که لازم است انجام دهید، از تامین امکانات تا دعوت از متخصصان، معاون وزیر و وزیر، چون اگر زیربناهای مخابراتی، آی تی و دولت الکترونیک قوی شود، مردم خیلی راحت می شوند، ایشان هم فرد فعالی است تا به حال دو سه کار که از وی خواسته ایم به سرعت و با کیفیت انجام داده اند.

* ایجاد رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد کرمانشاه

جلسه با آقای قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و معاونین وی آخرین بخش از گزارش یازدهم استاندار است.
وی می گوید: دانشگاه آزاد برای من بسیار مهم است و از همان ابتدا که تاسیس شد به آن نظر مثبت داشته ام و در هر مسوولیتی که بوده ام از آن حمایت کرده ام، الان که به این پایه رسیده و امکانات خوبی دارد بسیار خوشنود هستم.
رضایی بابادی می افزاید: یکی از موضوعات مورد گفت و گو با آقای قنبری بحث رشته های پزشکی این دانشگاه بود که می خواستند رشته های پزشکی و پیراپزشکی را ایجاد کنند و قرار شد پیگیری کنیم و مجوزهای لازم را بگیریم.
وی در ادامه عنوان کرده است: برخلاف آن چیزی که گفته می شود، ما نسبت به استانداردها، پزشک کم داریم، ما هم مانند بسیاری از کشورها در مدارس نیاز به پزشک مقیم داریم، این طور هزینه ها هم بسیار پایین می آید.
571/567
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن