تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813451883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز فعاليت آزمايشي سامانه الكترونيكي كالاي صنعت نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۳ (۹:۳۲ق.ظ)
طي يك ماه آينده محقق مي شود؛ آغاز فعاليت آزمايشي سامانه الكترونيكي كالاي صنعت نفت سامانه الكترونيكي كالاي صنعت نفت تا يك ماه آينده در يكي از شركتهاي تابعه شركت ملي نفت ايران به صورت آزمايشي راه اندازي مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون وزير نفت در امور مهندسي، تصريح كرد: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده در يك ماه آينده سامانه الكترونيكي كالاي صنعت نفت به صورت آزمايشي در يكي از شركتهاي تابعه شركت ملي نفت ايران راه اندازي مي شود و در صورت موفقيت آميز بودن اجرا، اين سامانه در سال 93 عملياتي خواهد شد.
به گفته حسيني، پورتال تامين كنندگان كالا در سطح جهاني به عنوان نخستين بخش از سامانۀ تامين الكترونيكي كالاي صنعت نفت با قابليت هاي مختلف همچون، شناسايي راهبردي تامين كنندگان اعم از سازندگان و غير سازندگان، شناسايي مستمر انواع تامين كنندگان به همراه منابع و توانمندي بالفعل و بالقوۀ آنها و اطلاع رساني دقيق به تامين كنندگان در زمينه كالاهاي مورد نياز صنعت نفت در آينده نزديك راه اندازي مي شود.

تمديد زمان ثبت نام در در سامانه الكترونيكي كالاي صنعت نفت
سيد عماد حسيني از تمديد زمان ثبت نام از شركت ها، پيمانكاران و مشاوران داخلي در سامانه الكترونيكي كالاي صنعت نفت تا پايان ارديبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ريزي انجام شده فرم هاي خود اظهاري سامانه كالا در ايام نوزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت نفت در بين غرفه داران توزيع مي شود تا متقاضيان از اين طريق، بتوانند در سامانه كالا حضور داشته باشند.
معاون وزير نفت در امور مهندسي گفت: با راه اندازي سامانه الكترونيك كالا در صنعت نفت به شفاف سازي خريد و فروش كالا در اين صنعت كمك زيادي كند، زيرا اين سامانه است كه بر اساس اطلاعات و شرايط داده شده به آن، شركت و يا سازنده كالا را انتخاب مي كند.
وي گفت: با ثبت نام سازندگان و شركت هاي داخلي فعال در حوزه نفت و گاز در سامانه الكترونيكي كالا و راه اندازي اين سامانه در آينده نزديك، ارتباط صنعت نفت با سازندگان داخلي و بخش خصوصي پررنگ تر از گذشته خواهد شد.
بر پايه اين گزارش، با راه اندازي سامانه تامين الكترونيكي كالاي وزارت نفت با هدف رونق بخشي به توليدات داخلي، ايجاد سياستهاي يكپارچه حمايتي، خودكفايي صنعتي و ايجاد بستري يكپارچه در همه بخشهاي بازرگاني و مراكز خريد وزارت نفت تعريف و اجرايي مي شود.
معاون وزير نفت در امور مهندسي چندي پيش نيز با اشاره به اهميت لجستيك و مديريت زنجيره تأمين كالا و خدمات در صنعت نفت، گفته بود: حجم بسيار بالاي سرمايه گذاري و فعاليتهاي مورد نياز براي توسعه و احياي مجدد صنعت نفت، نيازمند رويكرد سيستمي، نظام مند و يكپارچه به موضوع مديريت زنجيره تامين كالا و خدمات در صنعت نفت است. با توجه به نقش كليدي تأمين كنندگان و سازندگان كالاهاي صنعت نفت در اقتصاد كشور، پورتال تأمين كنندگان كالا در سطح جهاني با هدف مديريت مؤثر ارتباطات و تعاملات با اين گروه در صنعت نفت از سوي كارشناسان معاونت امور مهندسي وزارت نفت طراحي شده است.
وي از تدوين چشم انداز و مأموريت نوين و برنامه راهبردي براي پوشش نيازهاي مهندسي در تمامي حوزه هاي بالادست و پايين دست صنعت نفت خبر داد و گفت: با همكاري كارشناسان شاغل در معاونت و استادان برجستۀ دانشگاهي، اين برنامه راهبردي مراحل نهايي تدوين خود را مي گذراند و تا انتهاي بهارامسال، به ادارات كل تابعۀ اين معاونت ابلاغ خواهد شد زيرا احساس مي كنيم كه نگرش راهبردي و پويايي اين معاونت، توسعۀ بيش از پيش و پويايي صنعت نفت را در پي خواد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن