محبوبترینها
معرفی و فروش بوته گرافیتی ریخته گری
بهترین بروکر برای معاملات فارکس در سال 2024
تجربه رانندگی با لندکروز در جزیره قشم؛ لوکسترین انتخاب
اکسپرتاپ: 10 شغل پردرآمد برای مهاجران کاری در کانادا
بهترین سایتهای خرید تیک آبی رسمی اینستاگرام در ایران
کدام رنگ کاغذ دیواری مناسب فضای شماست؟
چه چیزهایی دیگر در دکوراسیون مد نیست؟!
بررسی قیمت تیرچه + قیمت تیرچه کرومیت + قیمت یونولیت
خرید و قیمت ورق در مشاوران آهن + [مشاوره رایگان]
تیوی وال: ایدهای نوین برای دکوراسیون داخلی
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1812592186
نامه حائری شیرازی به موسوی و کروبی
واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
آیتالله محیالدین حائری شیرازی نامهای خطاب به میرحسین موسوی و مهدی کروبی منتشر کرد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این نامه که در وبسایت شخصی آیتالله حائری شیرازی منتشر شده بدین شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم حضور برادران ارجمند جناب آقای مهندس میرحسین موسوی و حجتالاسلام والمسلمین مهدی کروبی (وفقهما الله لطاعته) سلام علیکم بنده فکر میکنم که باور شما در آنچه میکنید خدمت به اسلام و انسانیت در راه آزادی و کرامت انسانی است. آنکه در زاهدان با عملیات انتحاری مرحوم سردار شوشتری و چهل همرزمش را شهید کرد و شصت نفر از ایشان را مجروح نمود نیز قصدش جز خدمت به اسلام و مسلمین و نیل به درجات عالیه در بهشت برین چیز دیگری نبوده است. دعوت مردم به آمدن در خیابان میوهایست که در دامن آمریکا و اسرائیل افتاده و با اصرار بر مشی گذشته باز هم خواهد افتاد. آنچه در مصر و اخیرا در اوکراین واقع شد نمونه روشن آن است. لطف خدا بود که قضیه جمع شد. در انجیل برنابا آمده است که عیسی بن مریم علیهالسلام ابلیس را تبلیغ نمود که توبه کند ابلیس پرسید چگونه توبه کنم و عیسی نیز از خداوند پرسید و خداوند فرمود: یک کلمه بگوید بد کردم پشیمانم. عیسی(ع) مطلب را به اطلاع ابلیس رساند و ابلیس در پاسخ گفت چرا من بگویم! چرا خدا نگوید بد کردم پشیمانم!! برادران! در پرونده شما خدمات بزرگی به اسلام و انقلاب را میتوان مشاهده کرد. اگر این خوبی را بر خوبیهای دیگر خود بیفزائید که: «وما ابری ء نفسی ان النفس لاماره بالسوء الا ما رحم ربی ان ربی غفور رحیم» چه اشکال دارد؟! شما که همواره گفتهاید و میگوئید: «الهی لاتکلنی الی نفسی طرفه عین ابداً و سالهاست میگوید «الهی لاتردنی الی سوء استنقذتنی منه ابدا» و با خداوند مناجات میکنید که «الهی لا تسلبنی صالح ما انعمت به علیّ ابدا» و آرزومندید که مصداق این آیه باشید «یاأیها الذین آمنوا کونوا قوامین بالقسط شهداء لله ولو علی أنفسکم»؛ بیائید با عمل به لوازم نیایشهای خالصانه این افتخار بزرگ را برای خود در دنیا و عقبی حفظ فرمایید. امام راحل وقتی مصلحت اسلام و انقلاب و مردم را در قبول قطعنامه دید، فرمود: من بودم که گفتم تا آخرین نفر و تا آخرین قطره خون خواهیم جنگید، امروز میگویم صلح با صدام را میپذیرم و این صلح تاکتیکی نیست. من این جام کشندهتر از زهر را سر میکشم و مسئولیت این کار را شخصا قبول میکنم. دیدید حرمت امام در بین مردم بیش از پیش شد چون مردم طرفدار مظلوم هستند و چون امام را مظلوم دیدند محبوبشان شد. شما میفرمودید انتخابات باید منحل شود، در جواب گفتند: هرچه که قانون انتخابات بگوید و این کار را به عهده هرکس که گذاشتند شما نپذیرفتید! و به مردم گفتید از آرائتان دفاع کنید! و به خیابانها بریزید! مگر خداوند باری تعالی نفرمود: «وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُواْ». آیا به خیابان کشاندن مردم تفرق نبود؟! یا به خیابان آمدن اعتصام به حبلالله بود؟! در بیست و دوم بهمن پنجاه و هفت امام به مردم گفت به خیابانها بیایید و حکومت نظامی شاه را برچینید و مردم آنروز به خیابان آمدن را اعتصام به حبلالله دیدند. لذا همگی آمدند و انقلاب پیروز شد. وقتی پس از انتخابات 88 مردم را به آمدن در خیابانها دعوت کردید نه شما در موضع امام راحل بودید و نه نظام در جایگاه شاه و ساواک و آمریکا و اسرائیل!! شما در موضع رقابت انتخاباتی بودید و میخواستید برنده میدان باشید و نظام در موضع اجرای مو به موی قانون اساسی بود و آمریکا و اسرائیل در مقابل نظام بودند همانگونه که در مقابل امام نیز بودند. آمریکا و اسرائیل در موضع ابطال انتخابات بودند همانگونه که در بیست و دوم بهمن پنجاه و هفت در موضع حفظ رژیم ستمشاهی بودند. خیلیها با پافشاری بر امر باطلی از دنیا رفتند و حتی بعد از مرگشان هم تاکنون خوشنام ماندهاند و شاید مردمی هم آرزو دارند در قیامت همنشین اینان باشند اما چیزی جز جایگاه عذاب نصیب ایشان نخواهد بود. شما این مطلب را با جان و دل قبول دارید. باید از این محبوبیتهای پس از مرگ ولو چندین هزار ساله باید به خدا پناه برد!! امام همیشه میفرمود وقتی پای انجام وظیفه به میان بیاید، من با مردم کار ندارم من با تاریخ کار ندارم من بین خود و خدای خود تعهدی دارم که بدان عمل میکنم. گروهی، مردم را به خیابانها کشاندند و نظام برای حفظ مصلحت ایشان را محاکمه نکرد، گرچه کارشان را به شدت محکوم کرد. حال اگر نظام حرف خود را پس بگیرد تا آنها قهرمان شوند، پس از این، نظام نسبت به موارد مشابه جز آنکه سر تسلیم فرود آورد چه میتواند بکند؟! نظام ناچار است در موضع ان عدتم عدنا باشد خداوند هم میفرماید «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» تسلیم نظام در برابر زور و عقبنشینی، نظام را به راشیتیسم سیاسی یا نرمی استخوان سیاسی میکشاند. رفع حصر خانگی در شرائط اصرار بر مواضع قبلی عیناً مانند قبول ابطال انتخابات بدون مجوز قانونی است و معنی آن این است که نظام حکم به نفی خود نموده است و از هیچ نظامی نمیتوان چنین انتظاری را طلب کرد. با اصرار شما، فتنه انتخابات 88 آتش زیر خاکستر خواهد ماند و نظام نسبت به آن نمیتواند بیتفاوت بماند. جمع شدن فتنه خاموش شدن مشعل است و خاموش شدن مشعل غیر از خاموشی شمعک است. پذیرش خطا از طرف شما، شمعک را خاموش خواهد کرد. اجانب مصرند که این شمعک روشن بماند تا در زمان مقتضی مشعل را با آن روشن کنند، اصرار شما همان روشن نگه داشتن شمعک است و پذیرش خطا خاموش کردن آن؛ اینک این کار بزرگ فقط و فقط از دست شما بر میاید پس از اجر عظیم آن نیز غافل نشوید. اجانب درصدد آنند که آنچه با صدام کردند با شما هم تکرار کنند. تا صدام سر کار بود همه آتشها را به او افروختند و وقتی دستگیر شد محاکمهاش کردند و در نهایت حلقآویز شد و امروز نیز از مرگش کمتر از حیاتش بهره نمیبرند. عراق روزمره قربانی میگیرد و عاملین نیز امامی جز صدام ندارند. اجانب به پس از مرگ شما میاندیشند که بیش از زمان حیاتتان از شما بهرهها ببرند شما به چنین کاری راضی نشوید. عدم تمکین به قانون کار خوبی نبود کشاندن مردم به خیابانها درست نبود! بهتر آن بود که مردم را به آرامش دعوت میکردید و به مردم میگفتید نافرمانی نکنید تا از طرق قانونی به حقوق خود و شما دست یابیم. در این صورت مردم آرام میشدند و شما فرصت پیدا میکردید تا در آرامش حقیقت را کشف کنید. ملاحظه فرمودید که طرف مقابل شما سالها به سفرهای استانی خود و با کارهایی که انجام داده و شیوه تبلیغاتی خود توانسته رای مردم را بدست آورد، لذا بحث بر سر شیوه تبلیغات به غیر از بحث بر سر جابهجا کردن میلیونی آراست!! عزیزان! تبعیت از حجت باطنی عقل همان تبعیت از خداوند متعال است و مخالفت با حجیت باطنی مخالفت با خداست. ((من اصلحما بینه وبین ربه اصلح الله ما بینه وبین خلقه)) خداوند باری تعالی که ابتدای عمر شریفتان را نورانی قرار داده انتهای آن را نیز نورانی قرار دهد. والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته محیالدین حائری شیرازی» انتهای پیام
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]
صفحات پیشنهادی
نامه آيت الله حائري شيرازي به موسوي و کروبي
نامه آيت الله حائري شيرازي به موسوي و کروبي آيت الله محي الدين حائري شيرازي نماينده استان فارس در مجلس خبرگان رهبري با انتشار نامه اي از آقابان موسوي وکروبي خواست که از اصرار بر مواضع چند سال گذشت خود پيرامون انتخابات دست بردارند تا زمينههاي رفع حصر از سوي نظام مهيا شود آفتابنامه آيتالله حائریشيرازی بهموسوی و کروبی
نامه آيتالله حائریشيرازی بهموسوی و کروبی آيت الله محي الدين حائري شيرازي نماينده استان فارس در مجلس خبرگان رهبري با انتشار نامه اي از آقابان موسوي وکروبي خواست که از اصرار بر مواضع چند سال گذشت خود پيرامون انتخابات دست بردارند تا زمينههاي رفع حصر از سوي نظام مهيا شود تابناکنامه آیت الله حائری شیرازی به موسوی و کروبی
نامه آیت الله حائری شیرازی به موسوی و کروبی آيت الله محي الدين حائري شيرازي نماينده استان فارس در مجلس خبرگان رهبري با انتشار نامه اي از آقابان موسوي وکروبي خواست که از اصرار بر مواضع چند سال گذشت خود پيرامون انتخابات دست بردارند تا زمينههاي رفع حصر از سوي نظام مهيا شود به گزارشنامه آیت الله حائری شیرازی به دو تن از عاملین فتنه 88
نامه آیت الله حائری شیرازی به دو تن از عاملین فتنه 88 اجانب اکنون به پس از مرگ شما می اندیشند که بیش از زمان حیاتتان از شما بهره ببرند شما به چنین کاری راضی نشوید و بیش از این اسیر وسوسه های شیطان نشوید به این مطلب امتیاز دهید به گزارش سرویس گیشه جام نیوز آیت الله حائریواکنش به بازیکامپیوتری ضد موسوی و کروبی
واکنش به بازیکامپیوتری ضد موسوی و کروبی مدتی است در فضای مجازی کشور یک بازی رایانهای منتشر شده که در قالب آن مهدی کروبی سید محمد خاتمی و میرحسین موسوی مورد هدف قرار میگیرند خبرگزاری ایسنا مدتی است در فضای مجازی کشور یک بازی رایانهای منتشر شده که در قالب آن مهدی کروبیدر پی نامه موسوی بجنوردی پیرامون دفن فرای در اصفهان صورت گرفت انتقاد سازمان بسیج رسانه اصفهان از نامه موسوی بج
در پی نامه موسوی بجنوردی پیرامون دفن فرای در اصفهان صورت گرفتانتقاد سازمان بسیج رسانه اصفهان از نامه موسوی بجنوردی به رئیس جمهورسازمان بسیج رسانه استان اصفهان طی بیانیهای انتقادی اعتراض خود را نسبت به نامه تاکیدی موسوی بجنوردی پیرامون دفن فرای به رئیس جمهور اعلام کردند به گزارشجدال با بازیهای رایانه ای ضد موسوی و کروبی
جدال با بازیهای رایانه ای ضد موسوی و کروبیمدتی است در فضای مجازی کشور یک بازی رایانهای منتشر شده که در قالب آن مهدی کروبی سید محمد خاتمی و میرحسین موسوی مورد هدف قرار میگیرند بازی که بازگشت مختار نام دارد و توسط سایتی به نام هنر ناب اسلامی در دسترس علاقهمندان قربازی کامپیوتری ضد موسوی، کروبی و خاتمی
بازی کامپیوتری ضد موسوی کروبی و خاتمیتاریخ انتشار دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱ ۲۹ شرق نوشت «فتنه را بگیر» «بازگشت مختار» «سقوط موسوی» «شلیک به مرتد» و «جدال با فتنهگران» بازیهای کامپیوتری هستندتصویر/ پیگیری بازی رایانهای ترور موسوی و کروبی در مراجع ذیصلاح
تصویر پیگیری بازی رایانهای ترور موسوی و کروبی در مراجع ذیصلاح حال که این بازی در فضای مجازی کشور منتشر شده ما براساس وظایف ذاتی خود این مساله را به مراجع ذیصلاح از جمله معاونت مطبوعاتی ارشاد نیروی انتظامی و قوه قضاییه اطلاع خواهیم داد تا تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شده وانبارلویی: بیانیه اتحادیه اروپا در دفاع از سران فتنه عبرت آموز است غرب میخواست انقلاب سرخ خمینی(ره) را با جنب
انبارلویی بیانیه اتحادیه اروپا در دفاع از سران فتنه عبرت آموز استغرب میخواست انقلاب سرخ خمینی ره را با جنبش سبز موسوی و کروبی خفه کندغرب در 100 سال گذشته برای سرکوب انقلابهای مردمی و اسلامی در ایران بیش از ضربه از بیرون به ضربه از درون فکر میکرده است آنها میخواستند انقلابجمعآوری بازی رایانهای ترور موسوی و کروبی
جمعآوری بازی رایانهای ترور موسوی و کروبی کد خبر ۳۹۱۳۹۴ تاریخ انتشار ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶ ۵۰ - 08 April 2014 مدتی است در فضای مجازی کشور یک بازی رایانهای منتشر شده که در قالب آن مهدی کروبی سید محمد خاتمی و میرحسین موسوی مورد هدف قرار میگیرند به گزارش ایسنا در این بازی کهپیگیری قانونیِ بازی رایانهای ترور موسوی و کروبی
پیگیری قانونیِ بازی رایانهای ترور موسوی و کروبی مدتی است در فضای مجازی کشور یک بازی رایانهای منتشر شده که در قالب آن مهدی کروبی سید محمد خاتمی و میرحسین موسوی مورد هدف قرار میگیرند به گزارش ایسنا در این بازی که بازگشت مختار نام دارد و توسط سایتی به نام هنر ناب اسلامی دربازی کامپیوتری ضد موسوی، کروبی و خاتمی/ مهدی هاشمی؛ تحت تعقیب
بازی کامپیوتری ضد موسوی کروبی و خاتمی مهدی هاشمی تحت تعقیب فتنه را بگیر بازگشت مختار سقوط موسوی شلیک به مرتد و جدال با فتنهگران بازیهای کامپیوتری هستند که درونمایهای با مضامین مبارزه با فتنهگران دارد و سایت هنر ناب اسلامی در سایت خود منتشر کرده است به گزارش نامه نیوشهید صیاد شیرازی سید الشهدای نیروهای مسلح است/ قطعنامه غربیها عربدههایی در حال عقب دویدن است
سیاسی نیروهای مسلح پانزدهیمن سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی شهید صیاد شیرازی سید الشهدای نیروهای مسلح است قطعنامه غربیها عربدههایی در حال عقب دویدن است رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت شهید صیاد شیرازی را به عنوان یک بسیجی با اخلاص که همواره آماده جهاد بود میشناسیم به همینویژگیهای شهید صیاد شیرازی به روایت سرتیپ موسوی
در فرهنگسرای اندیشه مطرح شد ویژگیهای شهید صیاد شیرازی به روایت سرتیپ موسوی خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم پاسداشت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد به بیان ویژگیهای شهید صیاد شیرازی پرداخت به گزارش خبرنگار خبرگزاریبازی کامپیوتری ترور موسوی، کروبی و خاتمی از دسترس خارج شد
بازی کامپیوتری ترور موسوی کروبی و خاتمی از دسترس خارج شدروزنامه ایران نوشت انتشار گزارشی درباره یک بازی کامپیوتری که در آن مخاطب باید با شلیک به پوسترهایی از چهره موسوی کروبی رهنورد و خاتمی امتیاز خود را افزایش میدادند وگر نه از بصیرت شان کاسته میشد با واکنش سازنده بازی«الوفاق» بحرین اعلام کرد بازجویی از «الموسوی»، سیاست منامه در تنگ کردن عرصه علیه فعالان حق
الوفاق بحرین اعلام کردبازجویی از الموسوی سیاست منامه در تنگ کردن عرصه علیه فعالان حقوق بشریجمعیت اسلامگرای الوفاق بحرین باز جویی از مسئول بخش آزادیها و حقوق بشر این جمعیت را سیاست رژیم آل خلیفه در راستای تنگ کردن عرصه علیه فعالان حقوق بشری خواند به گزارش خبرگزاری فارس جمعیت-
گوناگون
پربازدیدترینها