تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816275684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبديل ايده به تجارت و توليد از عوامل موثر ايجاد اشتغال است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۲۳:۱۳ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: تبديل ايده به تجارت و توليد از عوامل موثر ايجاد اشتغال است رضايي بابادي گفت: مهم ترين اولويت کاري ما در استان رفع مشکل بيکاري و ايجاد اشتغال است و در اين راستا توجه به ايده هاي فکري جوانان براي توسعه ي بخش هاي مختلف و کمک به توليد الزامي است.
به گزارش خبرگزاري موج، رضايي بابادي استاندار کرمانشاه در نشست حمايت از شرکت هاي دانش بنيان که با حضور معاونان استانداري و مسوولين جهاد دانشگاهي استان در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد بر به کارگيري تمامي تمهيدات لازم به خصوص حمايت از ايده هاي فکري جوانان در راستاي تجاري سازي و کمک به افزايش توليد تاکيد کرد.
وي در اين نشست با بيان اينکه از مهم ترين اولويت هاي کاري و وظايف مديران ايجاد اشتغال جوانان استان مي باشد تصريح کرد: تمام فکر و ذهن مسولين بايد در راستاي اشتغالزايي و حل مشکلات بيکاري باشد و در اين زمينه بايد تمامي عوامل موثر و همچنين توجه به کارآفريني و ايده هاي جوانان به کار گرفته شوند.
استاندار کرمانشاه همچنين خواستار ترويج فرهنگ کار تلاش و فعاليت در استان شد و گفت: بايد بسترهاي لازم در استان به منظور سوق دادن و گرايش جوانان به سمت خلاقيت و کار فراهم گردد و با جديت از فکرهاي خلاق مبتکر و ايده پرداز که زمينه مناسبي براي اشتغالزايي است حمايت و پشتيباني گردد.
رضايي بابادي توجه به شرکت هاي دانش بنيان را مورد تاکيد قرار داد و گفت: از جهاد دانشگاهي استان مي خواهيم که برنامه هاي خود را در راستاي تقويت و گسترش شرکت هاي دانش بنيان که با فکر و خلاقيت جوانان ايجاد مي شوند متمرکز نمايد و دستگاه هاي اجرايي بايد با جديت حامي و پشتيبان اين برنامه ها و طرح ها باشند و بدون شک حرکت در اين مسير و انجام فعاليت ها پژوهشي در استان گسترش خواهد يافت.
رضايي بابادي گفت: خوشبختانه ظرفيت مناسبي در جهاد دانشگاهي استان براي حمايت از فکرهاي مبتکر و شرکت هاي دانش بنيان و تبديل ايده ها به تجاري سازي وجود دارد و ما از اين اقدامات و کارها در جهاد دانشگاهي با جديت حمايت خواهيم کرد.
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به نامگذاري امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي مقام معظم رهبري تصريح کرد: در استان بايد يک کار جهشي جهت توسعه و پيشرفت صورت گيرد و همه با جديت و تلاش بايد منويات مقام معظم رهبري در استان را اجرايي نمايند.
رضايي بابادي از معاونين استانداري خواست با تشکيل جلسات تخصصي و راهبردي فضاي توجه به ايده و خلاقيت و تجاري سازي ايده ها را گسترش دهند.
وي در پايان گفت: همه بايد با همکاري و هماهنگي کامل در جهت ايجاد اشتغال جوانان استان حرکت نمائيم و از اقدامات مناسبي که در حل مشکل بيکاري مانند گسترش و توسعه ي شرکت هاي دانش بنيان استان موثر است حمايت کنيم؛ زيرا با حل مشکل بيکاري بسياري از مشکلات اجتماعي نيز حل خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن