تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815293766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمانی ایران به نام عراق ثبت شد!/عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
قهرمانی ایران به نام عراق ثبت شد!/عکس
فدراسیون والیبال ایران با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی والیبال به درج نام عراق به عنوان قهرمان تور آسیا -اقیانوسیه تایلند در گزارش سایت این فدراسیون اعتراض کرد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از فارس: فدراسیون والیبال ایران با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی والیبال به درج نام عراق به عنوان قهرمان تور آسیا -اقیانوسیه تایلند در گزارش سایت این فدراسیون اعتراض کرد.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، دومین تور والیبال ساحلی آسیا – اقیانوسیه هفته پیش با قهرمانی نماینده والیبال ساحلی ایران در شهر سانخولای تایلند به پایان رسید.

سایت فدراسیون جهانی والیبال FIVB در گزارشی از این مسابقات از عراق به عنوان قهرمان این رقابت‌ها نام برد که این موضوع با اعتراض فدراسیون والیبال ایران روبرو شد و هومن باقری، مدیر رسانه‌ای فدراسیون والیبال در نامه به فدراسیون جهانی نسبت به این اشتباه اعتراض کرد.






چندی پیش کنفدراسیون والیبال آسیا AVC نیز در گزارش مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از نام عراق برای ایران استفاده کرده بود که پس از اعتراض فدراسیون والیبال ایران این اشتباه را اصلاح کرد.

تیم والیبال ساحلی هیات والیبال هرمزگان (ایران یک) متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی در دیدار نهایی دومین تور آسیا – اقیانوسیه موفق به شکست 2 بر صفر نیوزلند شد تا به عنوان قهرمان این رقابت‌ها معرفی شود.

این تیم در مراحل مختلف این بازی هفت پیروزی متوالی در برابر تیم‌های هند یک، ژاپن یک، فیلیپین، نیوزلند، استرالیا، قزاقستان یک و نیوزلند یک به دست آورد تا با اقتدار در میان قدرتمندترین تیم‌های ساحلی قاره آسیا و اقیانوسیه قهرمان این رقابت‌ها شود.






1393/1/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن