تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815443533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست برای افزایش ظرفیت کاروان های ویژه حج جانبازان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درخواست برای افزایش ظرفیت کاروان های ویژه حج جانبازان تهران - ایرنا- معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه مشترک با معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت، خواستار افزایش ظرفیت کاروان ویژه جانبازان به حداقل 150 نفر در هر کاروان شد.


به گزارش روز شنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موذنی در دیدار با ناصر خدرنژاد ضمن طرح این درخواست در مورد افزایش ارتفاع چادرهای این کاروان های جانبازان در عرفات، اصلاح و ساخت سرویس های بهداشتی ویژه جانبازان ویلچری و قطع نخاعی در منا و عرفات و هماهنگی و مساعدت در خصوص بهبود وضع وسایل نقلیه به ویژه اتوبوس های جک دار برای جابجایی جانبازان ویلچری مطالبی را مطرح کرد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، همچنین درخواست های بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص تخصیص محل اقامت زائران در مکه برای 2 کاروان ویژه جانبازان، طولانی نشدن مدت اقامت کاروان های ویژه در حج و هماهنگی برای بازگشت کاروان های ویژه از مکه به استان محل سکونت خود را خواستار شد.
وی گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا در سفر حج سال 93، ظرفیت های ویژه ای برای جانبازان سایر کاروان ها که به دستور رییس سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی به کاروان های وِیژه ملحق می شوند در نظر گرفته شود.
خدرنژاد معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت نیز با تاکید بر توجه سعید اوحدی معاون وزیر ارشاد و رییس سازمان حج و زیارت و حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی به مسایل مربوط به کاروان های ویژه اظهار داشت: سازمان حج و زیارت با تمام امکاناتی که در اختیار دارد، پی گیر اعزام جانبازان به سفر حج به بهترین نحو ممکن است و در این مسیر از هیچ گونه خدمتی دریغ نمی کند.
اجتمام**1436
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن