تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815258682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان خودکشی نیروهای ویژه ارتش آمریکا افزایش بی سابقه یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میزان خودکشی نیروهای ویژه ارتش آمریکا افزایش بی سابقه یافته است تهران – یک مقام ارتش آمریکا گفت:شمار خودکشی در میان نیروهای عملیات ویژه ارتش آمریکا از جمله اعضای یگان های نخبه نیروی دریایی و تکاوران ارتش به بالاترین و بی سابقه ترین نرخ رسیده است.


به گزارش خبرگزاری رویترز از تامپا در ایالت فلوریدا به نقل از دریاسالار ˈویلیام مک ریونˈ فرمانده ستاد عملیات ویژه، شمار نیروهای عملیات ویژه که مرتکب خودکشی می شوند در دو سال گذشته در بالاترین میزان بوده است.
این دریاسالار نیروی دریایی آمریکا در یک گردهمایی در تامپا افزود: متاسفانه در سال جاری (2014) این رکورد در حال شکسته شدن است. نیروهای من به مدت 12 تا 13 سال در شرایط سخت و دشوار رزمی قرار داشته اند و هرکسی که مدت زمانی در چنین شرایط جنگی قرار داشته باشد بر اثر آن تغییر می کند.
به گفته مک ریون، ارزیایی اثرات شرایط مداوم رزمی بر یگان های علمیات ویژه یک سال یا بیشتر طول می کشد. دامنه ماموریت های این نیروها از تهاجم به شبه نظامیان مانند عملیات حمله 2011 به مقر ˈاسامه بن لادنˈ رییس القاعده که منجر به کشته شدن وی شد تا کمک به آسیب دیدگان فجایع طبیعی، کشیده شده است.
وی از ارایه اطلاعات دقیق درباره میزان خودکشی در میان نیروهای ویژه که ارتش آمریکا برای کاهش آن تلاش می کند،خودداری کرد.
به گفته یک مقام دفاعی آمریکا، شمار نظامیان مرد و زن درحال خدمت در نیروهای مسلح این کشور که در سال 2012 بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده اند، 350 تن بوده که از تعداد افرادی که در عملیات رزمی جان خود را از دست داده اند، فراتر رفته است.
این مقام افزود: به نظر می رسد این روند در سال 2013 نیز با اندکی بهبود ادامه یافته به گونه ای که اطلاعات اولیه از مرگ 284 تن از افراد درحال خدمت در نیروهای مسلح بر اثر خودکشی تا 15 دسامبر آن سال حکایت می کند.
مرکز فرماندهی مک رایون که مقر آن در پایگاه نیروی هواییˈمک دیلˈ در تامپا قرار دارد، بر عملیات تکاوران نیروهای نخبه در 84 کشور نظارت می کند.
براساس اسناد پنتاگون، حدود 59 هزار تن در فرماندهی عملیات ویژه نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و سپاه تفنگداران دریایی آمریکا خدمت می کنند.
William McRaven
مترجمام**1486**1856
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن