تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار با مادران 350 شهید در روز مادر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



دیدار با مادران 350 شهید در روز مادر
بسیجیان مسجد‌الاقصی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) با 350 مادر شهید محله‌های نارمک و تهران‌پارس دیدار کرده و به نیابت از شهدا به مادر شهید هدیه‌ای تقدیم می‌کنند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس مقاومت جام نیوز ، بسیج مسجد الاقصی منطقه تهران‌پارس در سال 1389 اقدام به طرح‌ریزی برنامه‌ای با نام «مادران آسمانی» کرد و این طرح با افق بلندی طی 3 ساله اخیر به فعالیت‌های خود ادامه داد و در این راستا برنامه‌هایی از جمله دسته‌بندی اطلاعات مادران شهدا و تهیه نقشه‌های زمینی منطقه و محلات، طراحی و تهیه یادبود شهید، تهیه هدایا و گل، سازماندهی تیم‌های بسته‌بندی و توزیع هدایا و تهیه مستند تلویزیونی ویژه پخش در سیما را محور خود قرار داده است.   قالب اصلی طرح از ابتدا به این شکل طراحی شده بود که در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر در ظرف زمانی شب میلاد تا شام میلاد گروهی از بسیجیان به طور سرزده به منزل شهیدان مراجعه می‌کنند و هدیه‌ای متشکل از یادبودی منقوش به عکس و نام شهید و هدیه‌ای نیز به رسم تبریک این روز به همراه گل تقدیم مادر شهید کنند.   در سال جاری نیز به دلیل وسعت کار، برنامه‌ریزان تصمیم گرفتند در روزهای 30 و 31 فروردین سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز مادر به دیدار 350 مادر شهید محله‌های نارمک و تهران‌پارس بروند؛ در این دیدارها هدایایی توسط بسیجیان به نیابت از شهدا به مادر شهید تقدیم خواهد شد.




۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۱۷:۰۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن