تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803345792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع نمایندگان استان خواستار نگاه ویژه دولت به قزوین شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین در جلسه با نوبخت:
مجمع نمایندگان استان خواستار نگاه ویژه دولت به قزوین شدند
قزوین- خبرگزاری مهر: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در جلسه با معاون راهبردی ریاست جمهور خواستار توجه به تامین اعتبار لازم برای اجرای طرح های مهم ملی، انتقال آب الموت رود، استفاده از فاینانس، اجرای مترو، شتابگر ملی و بهبود وضعیت دشت قزوین، گازرسانی به الموت و تقویت پایه اعتباری استان شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای برنامه ریزی استان ظهر شنبه با حضور محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور، مرتضی روزبه استاندار، داود محمدی، رجب رحمانی، حجت الاسلام مرتضی حسینی و روح الله عباسپور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، در استانداری تشکیل شد.

در این جلسه مرتضی روزبه استاندار قزوین گفت: اگر قرار است از اقتصاد متکی به نفت فاصله بگیریم استفاده از همه ظرفیت های موجود ضروری است.

وی افزود: در اقتصاد مقاومتی باید به گونه ای حرکت کنیم تا همه استانها نقشی مانند منطقه نفت خیز خوزستان را ایفا کنند که خوشبختانه در همه کشور استعداد
و ظرفیت های ارزشمندی وجود دارد که می تواند به اقتصاد ما کمک کند.

استاندار قزوین بیان کرد: مدیران استان قزوین با برداشت عمیق از این موضوع تلاش می کنند نقش موثری در این روند ایفا کنند که در این راستا استفاده از رهنمودهای
مقام معظم رهبری ضروری است.

روزبه تصریح کرد: در آستانه برنامه ششم توسعه باور داریم که رهنمودهای مقام رهبری در سفر سال 82 به استان قزوین در ردیف اسناد بالادستی است که می تواند توسعه استان را شتاب بخشد لذا از مدیران خواسته ایم برنامه های خود را با این رهنمود ارائه کنند.

وی گفت: دشت قزوین به عنوان دشتی منحصر بفرد و حاصلخیز می تواند غذای بسیاری از مناطق کشور را تامین کند که استفاده از این استعداد بالا نیازمند توجه بیشتر دولت است.

استاندار یادآورشد: ترکیب بدیعی از استعدادهای خدادادی شامل گردشگری، کشاورزی، صنعت، تاریخی و طبیعی، ورزشی و علمی در استان وجود دارد که می تواند به توسعه استان کمک کند.

محمدی: دشت قزوین نیازمند حمایت جدی دولت است

در این جلسه داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: دشت قزوین با داشتن 1200 کیلومتر کانال آبیاری قادر است غذای 300 میلیون نفر جمعیت کشور را تامین کند که در این راستا با افزایش سهمیه آب و تامین بخشی از نیازهای ابی از ارتفاعات دو هزار و سه هزار می توان به دشت کمک کرد.

وی افزود: فرونشست زمین بیانگر بروز بحران در این دشت حاصلخیز است که باید قبل از تشدید شدن وضعیت مورد رسیدگی قرار گیرد.

محمدی بیان کرد: قزوین می تواند در پدافند غیرعامل نقطه اتکاء استان تهران باشد لذا نیازمند توجه ویژه دولت است.

حجت الاسلام حسینی: رسیدگی به مشکل زیتون کاران آسیب دیده استان در اولویت قرار گیرد

حجت الاسلام مرتضی حسینی دیگر نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی هم گفت:آفت مگش زیتون بیش از 400 میلیارد تومان به زیتونکاران استان خسارت زده که نیازمند حمایت دولت است.

وی افزود: جاذبه های گردشگری استان قزوین به گونه ای است که می تواند زمینه مسافرت پایتخت نشینان را در کمترین زمان فراهم کند اما تامین زیرساختهای آن
به اعتبارات ملی نیاز دارد. حسینی در خصوص منتقدان به دولت هم بیان کرد: انتقاد به پرداخت نشدن اموال ایران، هرگز تضعیف دولت نیست بلکه کمک به مذاکرات است اما دولتمردان هم باید نسبت به دولت گذشته منصف باشند و نقاط قوت را هم بگویند.

رحمانی: انتقال راه آهن تاکستان از داخل شهر به خارج جدی گرفته شود

رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در جلسه شورای برنامه ریزی استان تصریح کرد: راه ضیاء آباد به نیکویه و آبترش که 9 استان را مرتبط می کند نیازمند اعتبار است که از معاون رئیس جمهوری خواستار پیگیری هستیم.

وی افزود: انتقال خط راه آهن عبوری از داخل شهر به خارج از منطقه تردد ساکنان شهرستان همچنان انجام نشده که می توان از اعتبار خط آهن قزوین به رشت
آن را تامین کرد و در صورت اختصاص 50 میلیارد تومان قادریم زیرگذر برای مردم بسازیم تا حوادث کاهش یابد.

رحمانی کمبود آب در غرب استان، رسیدگی به باغات انگور تاکستان و راه اندازی منطقه ویژه ایران خودرو را از دیگر مشکلات قابل پیگیری توسط معاون رئیس جمهور عنوان کرد.

عباسپور: مجتمع ادارات آوج احداث شود

همچنین روح الله عباسپور در جلسه گفت: سرمایه گذاری خارجی می تواند بخشی از نیاز به منابع مالی برای توسعه استان را تامین کندکه باید موانع این کار برداشته شود.

عباسپور بیان کرد: نقش بانک خصوصی در تولید معلوم نیست و با دادن سودهای تا 33 درصدی موجب شده مردم به سمت آنها بروند و بانک های دولتی با کمبود اعتبار برای کمک به بخش تولید مواجه شوند که نظارت بانک مرکزی در این عرصه ضروری است.

وی تصریح کرد: انتقال آب الموت رود، تکمیل سد نهب و احداث سد بالاخانلو نیازمند اعتبارات ملی است و برای طرح پساب هم به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا در کنار بهینه سازی مصرف و اجرای طرح آبیاری تحت فشار مشکلات این حوزه را برطرف کنیم.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار احداث مجتمع ادارات در شهرستان آوج و ساختمان اداری دانشگاه بوئین زهرا شد.      

    
 


۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۱۷:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن