تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815591047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر موضع پوتین در برابر غرب/با شرکایمان به نتیجه می رسیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تغییر موضع پوتین در برابر غرب/با شرکایمان به نتیجه می رسیم خبرگزاری پانا: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز اعلام کرد هیچ چیز مانع از عادی شدن روابط بین روسیه و غرب که به سبب اوضاع اوکراین شاهد بدترین بحران خود از جنگ سرد است ، نمی شود.
۱۳۹۳ شنبه ۳۰ فروردين ساعت 15:06



به گزارش خبرگزاری پانا،پوتین در نطقی تلویزیونی گفت:« من فکر می کنم هیچ چیز مانع از عادی شدن و همکاری عادی روابط بین دو طرف نمی شود.» وی افزود:« این مسئله به ما یا فقط به ما بستگی ندارد. این موضوع به شرکای ما نیز بستگی دارد.»
این سخنان دو روز پس از امضای غیر منتظره توافقنامه ای بین روسیه ،‌اوکراین ، آمریکا و اتحادیه اروپا است که احتمالا امکان کاهش تنش در بحران اوکراین را فراهم خواهد کرد.
رئیس جمهوری روسیه همچنین اعلام کرد روسیه بهترین روابط را با ینس استولتنبرگ نخست وزیر پیشین نروژ دارد. پوتین گفت :« ما روابط بسیار خوبی از جمله روابط شخصی با او داریم . او فرد بسیار جدی و مورد احترامی است.»
رئیس جمهوری روسیه این هفته آندرس فوگ راسموسن دبیر کل ناتو را به ضبط مخفیانه مکالمه خصوصی با او هنگامی که نخست وزیر دانمارک بود متهم کرده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن