تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820302405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افرون بر 18میلیارد ریال به مناطق روستایی استان اختصاص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افرون بر 18میلیارد ریال به مناطق روستایی استان اختصاص یافت یزد - ایرنا - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت: امسال افزون بر 18 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای انجام فعالیت های مختلف در سطح روستاهای استان اختصاص یافته است .


ˈهادی مقیمیˈ روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان 15میلیارد ریال برای اجرای پروژه های ترافیکی در مناطق روستایی هزینه می شود .
وی با بیان اینکه از این اعتبارات نیمی توسط منابع دهیاری ها و بقیه از محل جرائم رانندگی تامین شده ، از مهمترین پروژه های ترافیکی که اجرا می شود را شامل: رفع نقاط حادثه خیز ، نصب علائم ، آسفالت سطح معابر و خط کشی ها ذکر کرد.
این مسئول در ادامه به تخصیص افزون بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز ماشین آلات زیر پوشش دهیاری ها خبر داد .
مقیمی به پرداخت 900 میلیون ریال اعتبار در سالجاری به دهیاری های استان برای هزینه های مختلف جاری آنها خبر داد که به مرور و طبق مقررات انجام می گیرد .
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد به فعالیت 18 شرکت تعاونی دهیاری ها در 21 بخش استان خبر داد که در طول سال امور مختلف عمرانی و فرهنگی را انجام می دهند .
مقیمی به نقش مهم دهیاری ها و شوراهای اسلامی در سطح روستاهای استان اشاره کرد که طبق مقررات با جدیت وظایف محوله را انجام می دهند و در خدمت مردم هستند .ک3
7536/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن