تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820324357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال گذشته بیش از 98 تن انواع مواد مخدر در کرمان کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سال گذشته بیش از 98 تن انواع مواد مخدر در کرمان کشف شد کرمان - ایرنا - رییس دادگاه انقلاب کرمان گفت: سال گذشته در استان کرمان 98 تن و 230 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط عوامل مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شده است.


دادخدا سالاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق آمار موجود میزان کشفیات مواد مخدر سال گذشته در استان کرمان نسبت به مدت مشابه قبل از آن 73 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: در این رابطه نیز سال گذشته هفت هزار و 300 پرونده وارد دادگاه شده که در همین مدت نیز هفت هزار و 400 پرونده رسیدگی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان ورودی پرونده های مواد مخدر در استان افزایش داشته است.
سالاری بیان کرد: در سال گذشته نیز 10 باند سازمان یافته مواد مخدر در استان کرمان دستگیر و متلاشی شد که بیشتر پرونده های جرایم سازمان یافته مواد مخدر رسیدگی شده است و برخی هم به لحاظ مهم بودن پرونده ها در حال تحقیق می باشد.
وی با اشاره به افزایش حجم ورودی و کشفیات مواد مخدر در سال گذشته گفت: این نشان از عزم جدی مسوولان مبارزه با مواد مخدر دارد که برای برخورد با این پدیده شوم نهایت تلاش خود را بکار گرفته اند.
سالاری خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تاکیدات قوه قضائیه در برخورد با مخلان امنیت جامعه، خوشبختانه در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر مشکلی وجود ندارد و روز به روز بر شدت برخورد با این افراد که تهدیدی برای سلامت جامعه هستند افزوده می شود.
وی بیان کرد: سال گذشته نیز سه باند جرایم امنیتی که با سرویس های جاسوسی بیگانه همکاری می کردند دستگیر شدند.
سالاری تصریح کرد: اعضای این باندها که 15 نفر بود که اقدام به جمع آوری اطلاعات برای سرویس های جاسوسی بیگانه می کردند که همه آنها به سزای اعمال خود می رسند.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع جرایم سازمان یافته رسیدگی به این جرایم به صورت فوق العاده صورت می گیرد.ک/3
7444/2624
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن